سود یک میلیارد دلاری برگزاری جام جهانی

جروم والکه، دبیر کل فیفا بر مبنای گزارش کمیته مالی‌این فدراسیون گفت: برگزاری جام جهانی یک میلیارد دلار سود خالص در پی خواهد داشت، بخش عمده‌ای از‌این درآمد مربوط به تبلیغات تجاری در جام جهانی خواهد بود. یحیی‌زاده مامور بازگرداندن پیروانی

در جلسه‌ای که روز گذشته بین معاون ‌رییس‌جمهور، ‌رییس فدراسیون فوتبال و ‌رییس کمیته تربیت‌بدنی مجلس برگزار شد، مقرر گردید «سید جلال یحیی‌زاده» مامور بازگرداندن غلام پیروانی به تیم امید شود و بر همین اساس پیروانی شنبه به تهران می‌آید تا با سعیدلو و کفاشیان صحبت نهایی را انجام ‌دهد و قرارداد خود را امضا کند.

یک شرکت چینی باشگاه لیورپول را خریداری می‌کند

یک شرکت بزرگ بازی های‌اینترنتی در چین اعلام کرده که در حال مذاکره برای خرید باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس است. قیمت ۸۰۰ میلیون پوندی روی باشگاه لیورپول گذاشته شده است‌.

هرگز با این هیات مدیره به استقلال بر نمی‌گردم

ناصر حجازی، سرمربی اسبق استقلال تهران با انتقاد از عملکرد هیات مدیره فعلی این باشگاه گفت: تا زمانی که این مجموعه بر سر کار است، هرگز به استقلال باز نمی گردم.

۶ سال است لب به مواد مخدر نزده‌ام

دیه گو آرماندو مارادونا، سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: «اکنون دقیقا شش سال از آخرین باری که مواد مخدر مصرف کرده بودم، می‌گذرد. ترک کردنم به لطف دخترانم بود. امروزه تمام دارایی‌هایم را به خوبی ارزیابی می‌کنم.»

انتقاد شدید پروین از دایی

علی پروین از وضعیت پسرش در پرسپولیس به هیچ عنوان راضی نیست و معتقد است که کادر فنی باید به این بازیکن هم به اندازه کافی فرصت می‌داد تا خودش را نشان دهد. پروین حتی در یک محفل خصوصی و با لحن خاص خودش به شدت از دایی انتقاد کرده و گفته که سرمربی پرسپولیس به خیلی از بازیکنان که ضعیف‌تر از محمد هستند، بازی داد ولی به پسرش به اندازه کافی فرصت نداد.

پرسپولیس در کمپ دورتموند اردو می‌زند

تیم فوتبال پرسپولیس اردوی آمادگی پیش فصل خود را در آلمان برگزار می‌کند. اردوی پیش فصل پرسپولیس برای آماده‌سازی‌این تیم و شرکت در لیگ دهم از ۹ تا ۱۹ تیر در کمپ دورتموند آلمان برگزار خواهد شد.