برزیل، اسپانیا و انگلیس مدعیان جام جهانی

میشل پلاتینی، رییس سازمان یوفا در صحبت‌هایی اعلام کرده که از نظر او برزیل، اسپانیا و انگلیس تیم‌هایی هستند که مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ هستند. با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکرده‌ام

آندرانیک تیموریان‌ هافبک ایرانی و ناراضی تیم فولام انگلیس که این فصل در بیشتر بازی‌ها غایب بود و قصد جدایی از این تیم را دارد، اعلام کرد که با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکرده است.

افشاریان داور دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس

خداداد افشاریان دیدار رفت فینال جام حذفی بین گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس را در ورزشگاه یادگار امام سوت می‌زند.

سپاهان خواهان تمدید قرارداد با نویدکیا و عقیلی

قلعه نویی از عقیلی و نوید کیا به عنوان دو بازیکن تاثیرگذار سپاهان نام برده و از مدیریت باشگاه درخواست داشته تا نسبت به تمدید قرارداد آنها برای همراهی با سپاهان در فصل آینده اقدام نماید.

موفقیت کامرانی‌فر در آخرین تست فیفا

حسن کامرانی‌فر کمک داور برگزیده جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، آخرین تست فیفا را با موفقیت پشت سر گذاشت.

قهرمانی سری آ ایتالیا در روز آخر

دو گل دیر هنگام «فرانچسکو توتی» در جریان پیروزی ۲ بر ۱ تیم فوتبال آاس رم مقابل کالیاری، تکلیف قهرمانی در مسابقات سری آ ایتالیا را به روز آخر کشاند. اینتر در بازی بعدی خود به سی ینا می‌رود در حالی که رم با کیه‌وو دیدار خواهد کرد.

دروگبا، برنده کفش طلایی لیگ برتر

دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی باشگاه چلسی با به ثمر رساندن ۲۹ گل در ۳۲ دیداری که در آن حاضر بود با سه گل اختلاف نسبت به رونی، ستاره یونایتد، کفش طلایی رقابت‌های این فصل لیگ برتر را از آن خود کرد.

کتک‌کاری بازیکن و مربی دروازه‌بانان تیم مس

آریا حسن‌زاده دروازه‌بان تیم مس، در مورد درگیری فیزیکی خود با تونی مربی کروات دروازه‌بانان تیم مس در تمرین گفت: امروز من با این مربی درگیری فیزیکی پیدا کردم و به دلیل کتک کاری ما تمرین تیم تعطیل شد.

این مربیان الکلی که شخصیت روانی متعادلی ندارند را نباید در فوتبال ایران به خدمت گرفت.