روزنامه خبر ورزشی
محمدعلی یحیوی که جای عابدزاده را در پرسپولیس گرفته و مربی دروازه‌بان‌های این تیم شده، علاقه‌ای ندارد وارد حاشیه شود، اما شایعه درگیری لفظی‌اش با شیث رضایی او را وادار به پاسخگویی کرده است.

یحیوی که طبق انتظار خبر این درگیری را تکذیب کرده، گفته دست شیث را هم می‌بوسد و کوچک‌تر از آن است که بخواهد با او درگیر شود.

علی‌آبادی سرکارمان گذاشته
روزنامه گل

سید جلال یحیی‌زاده ادعا کرده محمد علی آبادی برخلاف حرفی که زده، چندان هم مایل نیست از ریاست کمیته ملی المپیک استعفا دهد. او گفته «او مدعی شد می‌رود و ما باور کردیم. بالاخره ما یزدی‌ها آدم‌های صاف و ساده‌ای هستیم و فکر می‌کنیم همه با ما روراست هستند، ‌اما علی‌آبادی گویا ما را سر کار گذاشته». به گفته یحیی‌زاده، علی آبادی می‌خواهد تا بازی‌های آسیایی به ریاستش ادامه دهد.

ائتلاف ۲+۴ علیه قلعه نویی
روزنامه گل

با اینکه گفته شد قلعه‌نویی و سپاهان با هم به توافق رسیده‌اند و ژنرال فصل بعد هم زرد است، از اصفهان خبر می‌رسد هادی عقیلی، محرم نویدکیا، سیدجلال حسینی و احمد جمشیدیان صراحتا اعلام کرده‌اند اگر قلعه‌نویی ماندنی شود، فصل آینده در سپاهان نمی‌مانند. آرماندوسا و عمادرضا هم از طریق مدیر برنامه‌هایشان اعلام کرده‌اند یکی از شروط ماندن آنها، نماندن قلعه‌نویی است.

نتیجه‌گیری منطقی افشاریان
سایت خبر آنلاین

خداداد افشاریان متهم شده در حاشیه بازی تیم شهرش و استقلال جنوب در لیگ دسته سه، به مربی تیم میهمان حمله کرده و او را کتک زده است، اما این داور سرشناس همه چیز را تکذیب کرده و گفته فیلم بازی موجود است و نشان می‌دهد که آنها با هم هیچ برخوردی نداشته‌اند. افشاریان برای تکمیل ادعایش دلیل آورده که اصلا اسم این آقا را نمی‌داند، چه برسد به اینکه با او کتک کاری کرده باشد.