نخستین پیست اسکی روی یخ اکولوژیک (مصنوعی) ایران روز‌شنبه با حضور مسوولان فدراسیون اسکی در محل پارک حضرت ابراهیم(ع) تهران افتتاح شد. با بهره‌برداری از این پیست امکان پرداختن به ۵ رشته ورزش‌های زمستانی شامل اسکیت کوتاه، اسکیت سرعتی، پاتیناژ،‌هاکی، کرلینگ (انداختن گوی روی یخ) فراهم شده است. مـربیان تیم ملی در حد ما نیستند

سجاد بهروزی از با استعدادترین و پرسابقه‌ترین وزنه‌برداران ایران در سال‌های اخیر گفت: من با ایوانف و دستیارانش کارکردم. اینها که اکنون آمده‌اند به هیچ وجه در حد و اندازه‌ تیم‌های ملی نیستند.

پایان تور بیست و پنجم آذربایجان

بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی آذربایجان پس از طی مراحل شش‌گانه با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در مجموع تیمی و قادر میزبانی در مجموع انفرادی به پایان رسید.

تیم ملی کاراته کره جنوبی در تهران

«احمد صافی» مربی تیم ملی کاراته کره گفت: قرار است طی ۲ هفته آینده اردویی مشترک با کاراته کاهای ایران برگزارکنیم.

جام جهانی ووشو به تعویق افتاد

مسابقات ورزش‌های مبارزه ای موسوم به المپیک هنرهای رزمی قرار است از تاریخ ۵ تا ۱۳ شهریور در شهر پکن برگزار شود. قرار بود پنجمین دوره جام جهانی ووشو از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ شهریور برگزار شود‌.

صدور مجوز حجاب بانوان جودو برای گوانگ‌ژو

در دیدار علیرضا امینی رییس فدراسیون جودو ایران با وایزر رییس فدراسیون جهانی که در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ تونس برگزار شد، با حضور بانوان ایران با حجاب اسلامی در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو موافقت شد.

حذف فدرر در رقابت‌های تنیس پرتغال

دور نیمه پایانی رقابت‌های تنیس استرویل پرتغال با حذف راجر فدرر تنیسور شماره یک مردان جهان پیگیری شد. وی در دو ست بازی را به آلبرت مونتانس از اسپانیا واگذار کرد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

نام آیدین نیکخواه بهرامی در تالار افتخارات فیبا

کمیته انتخاب تالار مشاهیر و افتخارات فدراسیون بین المللی بسکتبال - فیبا، نام آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن ارزشمند و فقید تیم ملی ایران را در فهرست تقدیر از برترین چهره‌های بسکتبال جهان قرار داد.