مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد مجیدی به دلیل رفتار زننده غیر ورزشی (برهنه شدن)در بازی با راه‌آهن؛ به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم شد. تراکتور- گالاتاسرای منتفی شد

باشگاه تراکتورسازی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای بازی‌این تیم با گالاتاسرای ترکیه را منتفی اعلام کرد. براساس‌ این اطلاعیه با توجه به عدم توافق در مقوله مالی مسابقه فوتبال بین تراکتور و گالاتاسرای انجام نخواهد شد.

رئال باز هم در حسرت رسیدن به بارسا

بارسلونا موفق شد تا در ورزشگاه سانچس پیسخوان به پیروزی ۲-۳ مقابل سویا دست یابد‌. در دیگر دیدار شنبه شب رئال مادرید در دیداری خانگی با نتیجه ۱-۵ مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی دست یافت تا بدین ترتیب تکلیف قهرمان رقابت‌های لالیگا در هفته پایانی‌این بازی‌ها مشخص شود.

لمان از دنیای دروازه‌بانی خداحافظی کرد

«ینس لمان» دروازه‌بان ۴۰ساله و سابق تیم ملی فوتبال آلمان شنبه شب آخرین بازی خود در بوندس لیگا را هم انجام داد و پس از ۲۲ سال از دنیای دروازه‌بانی خداحافظی کرد.

هم گروهی ‌ایران با کره‌جنوبی، استرالیا و یمن

مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جوانان (زیر ۱۹ سال) آسیا دیروز صبح در شهر ژیبو چین برگزار شد و‌ایران در گروه چهارم با کره جنوبی- استرالیا و یمن هم گروه شد.

پیشنهاد ۱۴۰ میلیون یورویی رئال مادرید به مسی

روزنامه های مارکا اسپانیا و دیلی میرر انگلیس روز شنبه در گزارش های جداگانه‌ای نوشتند، مدیران باشگاه رئال مادرید با پیشنهادی ۱۴۰ میلیون یورویی درصدد خرید مسی هستند. در صورت‌ این انتقال مسی لقب گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

نکونام برای درمان مصدومیت راهی آلمان شد

جواد نکونام ستاره‌ایرانی تیم فوتبال اوساسونا بعد از مصدومیت نسبتا شدید برای ادامه معالجات روی پای مصدومش به آلمان سفر کرد. نکو در دوران مصدومیت شدیدش از ناحیه رباط صلیبی هم به همین کلینیک مراجعه کرده بود.

انصاریان: ما به جام حذفی چسبیده‌ایم

علی انصاریان مدافع سرشناس گسترش فولاد گفت: از همان ابتدای آغاز جام حذفی هدف ما رسیدن به فینال جام حذفی و قهرمانی بوده است. ما به ‌این جام چسبیده‌ایم و به‌ این راحتی‌ها از تصاحبش کوتاه نمی‌‌آییم.