تجلیل از ۴ اسطوره ورزش ایران

کمیته ملی المپیک از علیرضا دبیر، قهرمان کشتی المپیک ۲۰۰۰ سیدنی ، حسین توکلی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، علیرضا رضایی، دارنده مدال نقره کشتی المپیک ۲۰۰۴ آتن و آرش میراسماعیلی، قهرمان جودوی جهان و آسیا در تالار وزنه‌برداری آزادی تهران تجلیل کرد. لوتهار ماتیوس ناظر مسابقات جودوی تونس

در این مسابقات ۳۴۸ جودوکار شامل ۲۲۲ جودوکار مرد و ۱۲۶ جودوکار زن از ۴۹ کشور جهان به دلیل اهمیت این رویداد در کسب سهمیه المپیک حضور دارند از نکات قابل توجه در این مسابقات حضور لوتهار ماتیوس، کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان ناظر این مسابقات در تونس است.

تجلیل جامعه‌ ورزش گلف از عیسی اسحاقی

مسوولان ورزش و روسای هیات‌های گلف سراسر کشور طی مراسمی در مشهد مقدس از مدیریت شش ساله عیسی اسحاقی در فدراسیون گلف با اهدای لوحی از طرف سجادی، معاون قهرمانی سازمان تربیت بدنی از عملکرد وی تقدیر کردند.

تهران میزبان هندبال جوانان آسیا شد

کنفدراسیون هندبال آسیا، تهران را به عنوان میزبان مسابقات جوانان آسیا معرفی کرد. تیم‌های امارات، قطر، بحرین، عربستان، کویت، ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ در این پیکارها شرکت خواهند داشت.

گرفتن تست دوپینگ از ۱۲ دوچرخه‌سوار

ماموران ستاد مبارزه با دوپینگ از ۱۲ دوچرخه‌سوار حاضر در تور بین‌المللی آذربایجان نمونه‌گیری کردند. این در حالی است که ستاد مبارزه با دوپینگ هم‌اکنون ۹ آزمایش بی‌جواب مربوط به رشته دوچرخه‌سواری در آزمایش کلن دارد که به زودی به ایران ارسال خواهد شد.

اعزام تیم ملی اسنوکر به مسابقات آسیا

تیم ملی اسنوکر ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی عازم تایلند شد. تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از سهیل واحدی و محمد لبابی با مربیگری کامران شهلا پنج‌شنبه شب از فرودگاه امام خمینی (ره)برای شرکت در مسابقات آزاد اسنوکر تایلند عازم این کشور شدند.

کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس لغو شد

کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس برای دومین هفته متوالی برگزار نشد. این مسابقات که از اواخر فروردین ماه آغاز شده است، برای دومین هفته متوالی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و پیست مسابقه و عدم تمرین اسب‌ها و سوارکاران لغو شد.