بوناچیچ: می‌خواهم در ایران ازدواج کنم

لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات تیم فوتبال مس کرمان گفت: اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که بدون ایران نمی‌توانم زندگی کنم و حتی می‌خواهم در ایران ازدواج کنم و اراده بیشتری برای ماندن در این کشور دارم. برای این کار۸۰ سکه طلا تاکنون جمع کرده‌ام و ۲۰ سکه دیگر هم جمع خواهم کرد. علی کریمی از آمریکا پیشنهاد دارد

حشمت‌الله مهاجرانی، مدیر فنی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: علی کریمی اکنون مشغول بررسی پیشنهادهایش است. او از قبل از تیم الاهلی پیشنهاد داشت و اکنون نیز گالکسی آمریکا به وی پیشنهادی را ارائه کرده است. او مشغول بررسی پیشنهادها و هدفش برای فصل آینده است.

مهدوی‌کیا: نمی‌توانم به پرسپولیس بروم

مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین گفت: متاسفانه نمی‌توانم به پرسپولیس بروم؛ زیرا به علت قراردادی که با استیل آذین دارم فصل آینده را هم در‌ این تیم خواهم ماند.

اینتر با شکست رم قهرمان جام حذفی شد

تیم فوتبال اینترمیلان با غلبه بر آ.‌اس.رم فاتح رقابت‌های جام حذفی باشگاههای ایتالیا شد. چهارشنبه شب ۲ تیم آ.‌اس رم و اینتر در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند که شاگردان خوزه مورینیو با تک گل دقیقه ۴۰ دیگو میلیتو به برتری رسیده و جام را از آن خود کردند.

قهر وحید طالب‌لو در هتل

وحید طالب‌لو که در جریان تمرین‌های قبل از بازی با راه‌آهن به او گفته بودند برای‌این مسابقه نفر اول دروازه خواهی بود، با قهر و ترک کردن آغازی بر حاشیه‌های استقلال شد. او زمانی که ظهر روز بازی در هتل اوین ترکیب خوانده شد و متوجه شده مثل همیشه باید روی نیمکت بنشیند وسایلش را جمع کرد و با حالت قهر اردو را ترک کرد.

قهرمانی پس از ۱۸ سال

تیم مارسی با رهبری دیدیه دشان با نتیجه ۳ بر یک مقابل رن پیروز شد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها، پس از ۱۸ سال عنوان قهرمانی دسته اول فرانسه را از آن خود کند.

نمایندگان فیفا در‌ایران

نمایندگان ویژه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) چند روزآینده در نشست‌های جداگانه با مسوولان سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک پیرامون حرفه‌ای سازی فوتبال در بخش مدیریت کلان ورزش و راهکارهای دستیابی به ‌این اهداف از نظر فیفا گفت‌وگو خواهند کرد.