همکاری فدراسیون شنا با تربیت بدنی طلاب

امیرحسین آیت‌اللهی سرپرست فدراسیون شنا گفت: فدراسیون شنا، برای آموزش رایگان ۷۰ هزار روحانی با تربیت بدنی طلاب و روحانیون همکاری خواهد کرد. به عقیده من طلاب در جامعه نمونه و الگو هستند و با این طرح می‌توان به ترویج ورزش میان جوانان کمک کرد. هندبال را از بلاتکلیفی نجات دهید

علیرضا حبیبی سرمربی اسبق تیم ملی هندبال گفت: نمی‌دانم چرا سازمان تربیت‌بدنی فکری برای انتخاب سرپرست هندبال نمی‌کند و تا کی این فدراسیون باید بلاتکلیف بماند.

جایزه فنی‌ترین جودوکار برای نماینده ایران

قاسم نوری‌زاده به عنوان فنی‌ترین جودوکار جوان آسیا انتخاب شد و جایزه گرفت.اتحادیه جودو آسیا با اعلام این خبر از پرداخت جایزه ۵۰۰ دلاری به این نماینده ایران خبر داده است.

مسافران جام گرجستان معرفی شدند

ترکیب تیم کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ تفلیس مشخص شد. مراد محمدی، مهدی تقوی، صادق گودرزی و فردین معصومی همراه با تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام بین‌المللی تفلیس حضور پیدا خواهند کرد.

بولت به دنبال رکوردشکنی نیست

اوسِین بولت رکورددار دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان در رقابت‌های اخیر دوی آمریکا در جمع هواداران در خصوص برنامه خود برای رکوردشکنی در سال جاری میلادی عنوان کرد که قصد جابه‌جایی رکوردهای خود را ندارد.

دومین پیروزی لیکرز برابر یوتاجاز

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ دومین پیروزی خود مقابل یوتا جاز در دور دوم پلی‌آف NBA را جشن گرفت. کوبه برایانت، ستاره لیکرزی‌ها با تصاحب ۳۰ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد.

برترین وزنه‌برداران سال ۲۰۰۹ معرفی شدند

در نظرسنجی مجله ‌جهانی وزنه‌برداری، برترین وزنه‌برداران زن و مرد سال ۲۰۰۹ معرفی شدند. به این ترتیب بهترین وزنه‌بردار مرد دنیا ژیااو یون وزنه‌بردار دسته ۷۷ کیلوگرم چین انتخاب شد و بهترین وزنه‌بردار زن دنیا نیز جانگ میران وزنه‌بردار دسته ۷۵ کیلوگرم کره‌جنوبی انتخاب شد.

شرکت ۸ داور ایرانی در سمینار جهانی تکواندو

یک دوره سمینار و کلاس بازآموزی داوری تکواندو از پنجشنبه هفته جاری تا شنبه آینده به میزبانی سن پترزبورگ روسیه انجام می‌شود که ۸ تن از داوران ایرانی نیز در آن شرکت دارند.