عبدی: شاهرودی گذشته خود را فراموش کرده است

حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون اختلافات به وجود آمده بین او و شاهرودی در روزهای اخیر گفت: وی گذشته خود را فراموش کرده، اما مشکلی نیست؛ به این افراد می‌گویم وقتی از خود بی‌خود می‌شوند، به خاطر این است که تازه به جایی رسیده‌اند و این مسائل پیش می‌آید و می‌خواهند خودشان را از طریق مصاحبه و مطبوعات بزرگ کنند. رونی بازیکن سال منچستریونایتد

وین رونی ستاره منچستریونایتد عنوان سالانه سر مت بازبی که به بهترین بازیکن سال این باشگاه اهدا می‌شود را به دست آورد. رونی به دلیل درخشش دائمی در فصل ۲۰۱۰ -۲۰۰۹ و زدن ۲۶گل در ۳۱ بازی این جایزه را کسب کرد.

بارسا در مسیر قهرمانی

بارسلونا با پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند دیدار خانگی گامی دیگر در مسیر قهرمانی برداشت. تیم کاتالان سه شنبه شب در هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا، میزبان تنریفه بود و در دیداری جذاب موفق شد تا با نتیجه ۱-۴ از سد میهمانش عبور کند. مسی، بویان و پدرو گل‌های تیم کاتالان را به ثمر رساندند‌.

بازی ما را دوست ندارید، تلویزیون را خاموش کنید

سرخیو راموس مدافع ملی پوش رئال مادرید، پس از انتقادات

بی شماری که درباره بازی نه چندان جذاب رئال در این روزها مطرح شده است در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی این هفته با لحن تندی گفت: من از بازی کردن با این سبک خوشحالم و هر کس که از بازی ما خوشش نمی‌آید می‌تواند تلویزیون را خاموش کند.

یک مربی به پرسپولیس اضافه می‌شود

علی دایی قصد دارد برای تقویت نیمکت خود در فصل آینده یک مربی خارجی به تیم اضافه کند. آنچه که در پرسپولیس فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد، حضور یک دستیار جدید روی نیمکت این تیم است.

قطبی به جام‌جهانی می‌رود

در جلسه کمیته تیم‌های ملی، سفر افشین قطبی به آفریقای جنوبی به منظور دیدن و آنالیز دیدارهای تیم ملی کره‌شمالی در جام جهانی و حضور تیم ملی در اتریش تصویب شد. بر این اساس برگزاری اردوی تیم ملی از ۲۰ تیر تا ۲ مرداد در اتریش به تصویب اعضا رسید.

مرفاوی باز هم سرمربی استقلال خواهد بود

محمد سعید نفریه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به نتایجی که مرفاوی در فصل کنونی گرفته است و همچنین رضایت هیات مدیره از وی‌، این مربی قطعا برای فصل آینده سرمربی استقلال خواهد بود.