سایت خبرآنلاین
فدراسیون شنا روزگار جالبی را با سرپرست جدیدش می‌گذارند. امیرحسین آیت اللهی که در ۵ ماه بیش از ۵۳ سفر استانی داشته، پیش از این گفته بود برای نشان دادن ارادتش به رییس سازمان ورزش حاضر است پای او را ببوسد.

او در تصمیمی تازه کارکنان فدراسیون شنا را مجبور کرده با لباس ورزشی در محل کارشان حاضر شوند تا نشان‌دهند که می‌خواهند خدمتگزار خانواده شنا باشند.



درجستجوی مربی جگردار
روزنامه گل

حمید نشاط‌جو تنها بازیکنی بود که در طول این فصل از وجود یک هووی فرضی رنج می‌برد. حرف و حدیث‌ هم در مورد او زیاد بود و گفته می‌شد نشاط‌جو گلر اول تیم استیل آذین نیست. از اواسط فصل کم کم از قد کوتاهش ایراد گرفتند و بعد هم که گفتند فامیل هدایتی است. اما او اعتماد به نفسش را حفظ کرده و این روزها دنبال یک مربی «جگردار» می‌گردد تا به تیم ملی دعوتش کند.

206 با شخصیت
روزنامه خبر ورزشی

حسین کعبی معتقد است یه عده چشم دیدن هدایتی و استیل آذین را ندارند و مدام سعی می‌کنند کارهای مالک باشگاه را زیر سوال ببرند. به خاطر همین هم بود که بعد از برد استیل مقابل استقلال به هدایتی ایراد گرفتند که چرا به بازیکنان تیمش ۲۰۶ پاداش داده است وگرنه چه اشکالی دارد که مالک باشگاه به بازیکنان تیمش شخصیت بدهد؟




همان‌ها پول دایی را بدهند
روزنامه خبر ورزشی

ناصر حجازی این روزها باز هم از سوژه‌های محبوب روزنامه است و بعد از علی پروین که در دعوای فدراسیون و دایی، طرف دایی را گرفته بود، او هم دایی را محق می‌داند، اما فرق ماجرا اینجا است که ناصرخان می‌گوید وقتی در آمدن و رفتن دایی فدراسیون هیچ کاره بوده، حالا هم همان‌هایی که دایی را سرمربی تیم ملی کردند، پولش را بدهند؛ به کفاشیان چه؟