هفته سی‌‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۹ دیدار همزمان انجام خواهد شد. بازی‌های این هفته به صورت همزمان و از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

سپاهان- پیکان

سپاهان اصفهان که پیش از این قهرمانی‌اش مسجل شده در اصفهان میزبان تیمی است که در آخرین بازی خود ۳ گل از تیم ته جدولی راه‌آهن دریافت کرده است. سپاهانی‌ها برای آنکه در مقابل هواداران جشن قهرمانی را برپا کنند تلاش خواهند کرد تا با پیروزی در این بازی جشن قهرمانی قاطعانه خود را برگزار کنند.

ابومسلم- پرسپولیس

ابومسلم سقوط کرده به لیگ دسته یک و میزبان تیمی است که برای دستیابی به رده سوم جدول تلاش می‌کند. پرسپولیسی‌ها با تساوی مقابل استیل‌آذین ۲ امتیاز با ارزش خانگی را از دست دادند و حالا برای جبران آن باید ابومسلم را شکست دهند.

استقلال تهران- راه آهن

بازی حساس و تعیین‌کننده ۲ تیم در صورت پیروزی استقلال علاوه بر تثبیت موقعیت این تیم در جدول می‌تواند نتیجه دور رفت این بازی را نیز تلافی کند. استقلالی‌ها برای سومی لیگ در صورت لغزش ذوب‌آهن حتی به نایب قهرمانی، به ۳ امتیاز تعیین‌کننده این بازی نیاز دارند، اما از سوی دیگر راه‌آهن که این روزها انگیزه و شرایط خوبی دارد برای فرار از سقوط به میدان خواهد آمد.

مقاومت سپاسی- شاهین بوشهر

۲ تیمی که با امتیازهای مساوی در رده پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد. باخت هر یک از ۲ تیم منجر به حساس‌تر شدن وضعیت یکی از ۲ تیم در جدول خواهد شد و در صورت شکست مقاومت، همه چیز به بازی پایانی این تیم مقابل راه آهن سوق داده می‌‌شود.

برنامه کامل رقابت‌های هفته سی‌وسوم را در ادامه بخوانید:

پنجشنبه ۱۶/۲/۸۹ - ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه

سپاهان- پیکان(ورزشگاه فولاد شهر)

ابومسلم- پرسپولیس(ورزشگاه ثامن الائمه مشهد)

استقلال تهران- راه آهن(ورزشگاه آزادی تهران)

استیل‌آذین- مس کرمان( ورزشگاه اکباتان تهران)

مقاومت سپاسی- شاهین بوشهر(ورزشگاه حافظیه شیراز)

تراکتورسازی تبریز- استقلال اهواز( ورزشگاه یادگار امام (ره))

فولاد خوزستان- ذوب‌آهن(ورزشگاه تختی اهواز)

سایپا- پاس همدان(ورزشگاه انقلاب کرج)

ملوان- صبای قم(ورزشگاه تختی انزلی)