شکست واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی

علی سعید‌لو، رییس سازمان تربیت بدنی گفت: باید اعتراف کنم اجرای ماده ۸۸ مبنی بر طرح واگذاری اماکن ورزشی به بخش غیردولتی و خصوصی، یک طرح ناموفق بوده است. بازگشت «حامد حدادی» به ایران

صفاعلی کمالیان مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: حامد حدادی در حال حاضر در ایران است و از هفته آینده در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند. فدراسیون در حال انجام هماهنگی است که حدادی تابستان هم در اختیار تیم ملی باشد.

با برادرانم بهتر کار می‌کنم تا مربی خارجی!

سجاد مرادی دونده ۱۵۰۰متر کشورمان گفت: در این چند سال هرگاه من به همراه برادرانم تمرین کرده‌ام به رکوردهای بهتری رسیده‌‌ام.

افزایش جایزه تور ریاست جمهوری

علی زنگی‌آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برای این دوره تور ریاست جمهوری قصد داریم بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان جایزه دلاری بپردازیم.

برای انتقال فدراسیون‌ها عجله‌ای ندارم

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت: برای انتقال فدراسیون‌ها از تهران عجله‌ای ندارم و پس از انجام کار کارشناسی، فدراسیون‌ها را به استان‌ها منتقل خواهیم کرد.

ضرب و شتم رییس سازمان لیگ والیبال

محمود حداد رییس سازمان لیگ والیبال پس از ضرب و شتم توسط یکی از تماشاگران آملی در پایان بازی تیم‌های کاله و پیکان، معتقد است که شخص ضارب توسط رییس هیات والیبال شهر آمل به سالن وارد شده بود.

هنین قهرمان رقابت‌های تنیس اشتوتگارت شد

جاستین هنین تنیسور بلژیکی با غلبه بر حریف خود از کشور استرالیا در مرحله نهایی رقابت‌های تنیس اشتوتگارت بانوان، مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

ووشوکاران ایران، در کاپ جهانی ایتالیا

هفت ووشو کار منتخب کشورمان در مسابقات کاپ جهانی ایتالیا حضور خواهند داشت. این رقابت‌ها در دو بخش سانشو و تالو برگزار می‌شود.

عراق میزبان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا شد

میزبانی رقابت‌های بسکتبال بزرگسالان غرب آسیا در خردادماه به عراق واگذار شد. این رقابت‌ها از ۱۸تا ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود و تیم‌های برتر برای شرکت در سومین دوره مسابقات رسمی جام استانکوویچ انتخاب می‌شوند.