مشکلات فوتبال حل نشود، افشاگری می‌کنم

سید جلال یحیی‌زاده رییس کمیته تربیت‌بدنی مجلس گفت: با توجه به شرایط، اگر مشکلات تیم امید بیش از این طولانی شود همه آنچه را که می‌دانم، افشا خواهم کرد. راه‌‌آهن به هیچ استانی منتقل نمی‌شود

محمدحسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه راه‌آهن گفت: این باشگاه فقط به شهرری تعلق دارد و با آماده شدن ورزشگاه این منطقه، از سال آینده بازی‌‌های خانگی راه‌‌آهن در ورزشگاه باقرآباد برگزار خواهد شد.

برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از نام خلیج فارس

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برخورد جدی با سو استفاده‌کنندگان از نام مجعول خلیج ع ر ب ی در خلال دیدار سپاهان و العین شد.

جانواریو با ۸۰۰ میلیون در استقلال می‌ماند

«فابیو جانواریو» هافبک تیم فوتبال استقلال با قراردادی ۸۰۰ میلیونی در این تیم خواهد ماند. ظاهرا جانواریو خواهان قرارداد یک ساله و باشگاه خواهان قرارداد ۲ ساله هستند.

پرسپولیس درصدد جذب عماد رضا

باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با عماد محمدرضا بازیکن عراقی تیم فوتبال سپاهان تلاش خود را آغاز کرده است. عمادرضا گفت: پرسپولیس برای بازی در فصل آینده لیگ برتر ایران با من وارد مذاکره شد، اما هنوز مبلغ این قرارداد را به من اعلام نکرده است.

تلاش برای حضور شمسایی در تیم ملی

عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال از درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای اضافه شدن نام وحید شمسایی به فهرست تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

صدور کارت ملی فوتبال برای فوتبالی‌ها!

محمدرضا غفاری، رییس هیات فوتبال استان مرکزی از صدور کارت ملی فوتبال در سال‌جاری برای اهالی این رشته خبر داد. بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و دستورالعمل AFC از این پس تمام افرادی که در فوتبال در هر سمتی فعالیت می‌کنند، باید به عضویت فدراسیون فوتبال درآمده و حق عضویت سالانه پرداخت کنند.