روزنامه خبر ورزشی
رضا شاهرودی، مربی جدید استیل آذین درست و حسابی از خجالت علی دایی درآمده است.

او که شنیده دایی در رختکن گفته تیمش استیل را ذلیل کرده بود، در جواب گفته دایی همیشه می‌گوید: «ببخشید ما خیلی موقعیت داشتیم» اما خود شاهرودی دیده که در طول بازی دست و پای دایی از استرس می‌لرزیده و چه خوب شد باران آمد وگرنه دایی از شدت استرس بیهوش می‌شد.

این صورت از ترکیه برگشته
روزنامه گل

آشتی‌کنان شمس و شمسایی در اصل ماجرا صوری بود و طرفین با اصرار سعیدلو حاضر شدند روبوسی کنند، اما شمس که دیگر نمی‌توانست روی رییس سازمان را زمین بیندازد با اینکه هنوز از دست شمسایی و اطرافیانش دلخور بود ، سعی کرد مراسم روبوسی را مفرح کند و گفت: «بله، الان این صورت از ترکیه برگشته بوسیدن دارد...».

پشت پرده فتنه‌های قرمز
سایت عصر ایران

علی کریمی که در بازی با پرسپولیس هو شد، همه چیز را زیر سر کاشانی می‌داند، اما کریمی در این میان تنها نیست و قبل از او انصاری‌فر و عابدزاده هم کاشانی را به دو دوزه‌بازی و آب زیر کاه بودن متهم کرده اند. ادعای این سه نفر چندان هم بیراه نیست و در واقع کاشانی کسی است که از پشت پرده با حریف خود می‌جنگد و با پنبه سر می‌برد.

یا اخراج کنید یا پول ندهید
روزنامه خبر ورزشی

علی پروین از اینکه این روزها فوتبال روی پول می‌چرخد، شاکی است. پروین می‌گوید، زمان او بازیکنان را دم هیات فوتبال پیاده می‌کرد، خودشان می‌رفتند تو و سفید امضا می‌کردند و می‌آمدند بیرون. حالا طرف تا 400 میلیون نگیرد قدم از قدم برنمی‌دارد. اما ماجرای علی دایی فرق دارد و او باید پولش را از فدراسیون بگیرد، چون نمی‌شود که هم اخراجت کنند و هم پولت را ندهند.