سیاست واعظ آشتیانی بود که استقلال به الجزیره ببازد

مسعود معینی رییس آکادمی فوتبال استقلال گفت: سیاست مدیریت باشگاه این بود که تیم به الجزیره امارات ببازد تا در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با الشباب در عربستان بازی کند!!. ما ایرانی‌ها به مسائلی اعتقاد داریم و زیارت خانه خدا این انرژی را به بازیکنان می‌دهد که مقابل تیم عربستانی موفق شوند! اتفاقی عجیب در فوتبال ایتالیا رخ داد

سوژه مهم دیروز مطبوعات ایتالیا واکنش آنها به رفتار عجیب هواداران لاتزیو بعد از گلزنی والتر ساموئل در بازی یکشنبه شب این تیم مقابل اینتر است. طرفداران لاتزیو بعد از گل ساموئل که مقاومت لاتزیو را شکست، پا به پای دوستداران اینتر به شادی مشغول شدند که این اتفاق کمتر در فوتبال دنیا دیده شده است. با توجه به رقابت شدید دوتیم همشهری رم و لاتزیو طرفداران لاتزیو نمی‌خواهند تیم رم قهرمان ایتالیا شود.

عده‌ای نمی‌گذارند نتایج در زمین تعیین شود!

محمد مایلی‌کهن، سرمربی سایپا پس از بازی تیمش برابر استقلال اهواز گفت: افرادی در کنار فوتبال هستند که منافع‌شان با برد و باخت‌ها لطمه می‌خورد. این افراد ناپاکی را به فوتبال تزریق می‌کنند و نمی‌گذارند نتایج در زمین تعیین شود. برخی افراد که فوتبالی نیستند و به بدنه فوتبال اضافه شدند عنوان می‌کنند کسی که در مصدر فدراسیون فوتبال است ضرورت ندارد فوتبالی باشد.

هنوز وضعیت سهمیه ایران مشخص نیست

عزیزالله محمدی، رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هنوز معلوم نیست و در پایان بازدید نمایندگان AFC از هر ۱۸ باشگاه لیگ برتری و کسب امتیازات نهایی لیگ حرفه‌ای ایران مشخص خواهد شد.

قلعه‌نویی: عده‌ای خودشان را به آدم‌های سیاسی فروختند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آدم‌های سیاسی می‌آیند و یک روز خواهند رفت و برای آنهایی متاسفم که پس از ۳۰ سال حضور در ورزش، خودشان را به این آدم‌های سیاسی فروختند و پا روی همه چیز گذاشتند. من برای آن دسته آدم‌هایی که به خاطر گرفتن پست‌های کوچک به عنوان مثال یک آکادمی فوتبال خود را به آدم‌های سیاسی می‌فروشند ناراحتم. این آدم‌ها برای اندکی پول خود را فروخته‌اند و ناپاکی فوتبال این است.

تشکر فرگوسن از جرارد

تیم فوتبال چلسی روز یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل لیورپول به برتری رسید. گل نخست چلسی در شرایطی به ثمر رسید که استیون جرارد به اشتباه پاس رو به عقبی را در اختیار دیدیه دروگبا قرار داد. این موضوع از نظر سرآلکس فرگوسن، هدیه قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر به تیم چلسی بوده است.