دایی چیزی به من یاد نداده بود که برایش گل ببرم

علی کریمی بازیکن تیم استیل آذین در زمان آغاز بازی با پرسپولیس به سمت علی دایی نرفت و با او روبوسی نکرد. او در این‌باره گفت:«در هیچ جای دنیا رسم نیست که برای مربیان گل ببرند، ضمنا‌ من برای کسی گل می‌برم که چیزی به من یاد داده باشد. وقتی چیزی به من یاد نداده چه دلیلی دارد که برایش گل ببرم.» احتمال انتقال تیم فوتبال راه‌آهن به خراسان!

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی گفت: دوست دارم خراسان در لیگ برتر فوتبال نماینده داشته باشد. وی تصریح کرد: در این خصوص قرار شده است استاندار خراسان رضوی با مدیرعامل راه‌آهن کشور در رابطه با انتقال تیم راه‌آهن به خراسان رضوی صحبت کند.

نرآتزوری به صدر بازگشت

اینتر در دیدار حساس یک‌شنبه شب شهر رم توانست با پیروزی ۲- صفر مقابل میزبانش لاتزیو، بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های سری آ بازگردد. بدین ترتیب اینتر با ۷۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های سری آ قرار دارد. رم با ۷۴ امتیاز در رده دوم است و تیم میلان نیز با ۶۷ امتیاز در رده سوم قرارگرفت.

رئال به سختی ازسد اوساسونا گذشت

حساس‌ترین دیدار یک‌شنبه شب از هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا با برتری۲-۳ رئال مادرید مقابل اوساسونا پایان یافت. کهکشانی‌ها در حالی تیم پیروز این میدان لقب گرفتند که اوساسونای میهمان دو بار توانست از حریفش پیشی بگیرد.

بدین ترتیب بارسلونا با ۹۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد و رئال‌مادرید ۸۹ امتیازی است.

محکومیت فدراسیون فوتبال در خصوص برانکو

کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال از صدور حکم دادگاه عالی ورزش درباره پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ خبر داد و گفت: دادگاه ورزشیCAS فدراسیون فوتبال را به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار محکوم کرده که ما به دنبال راهی هستیم تا این حکم تغییر کند.

نکونام: ممکن است اوساسونا را ترک کنم

جواد نکونام گفت: هنوز یک سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارم. از حضور در فوتبال اسپانیا و شهر پمپلونا راضی هستم و اینجا بسیار راحتم. در صورتی که پیشنهادهای خوبی داشته باشم اوساسونا را ترک خواهم کرد، ولی در حال حاضر در این تیم هستم.

افشارزاده: دیگر کاری با تیم ملی فوتبال امید نداریم

بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما به تیم امید و تصمیمی که فدراسیون فوتبال درباره تیم می‌گیرد کاری نداریم و عواقب کسب هر نتیجه‌ای در بازی‌های آسیایی بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رکورد شکنی عمادرضا و توره

عماد رضا و ابراهیم توره دو گلزن تیم سپاهان رکورد بهترین زوج خط حمله در تاریخ لیگ را به خود اختصاص دادند و رکورد دایی- پیوس را که در فصل ۷۳ ثبت شده بود، شکسته شد. علی دایی و فرشاد پیوس در فصل ۷۳ برای پرسپولیس ۳۴ گل زدند

(۲۰ گل پیوس و ۱۴ گل دایی). عماد رضا و ابراهیم توره در این فصل به ترتیب ۱۹ و ۱۶ گل زده‌اند و با ۳۵ گل زده رکوردار بهترین زوج خط حمله در تاریخ لیگ هستند.