محبوبیت من مانند پروین است

فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی گفت: آنهایی که برای من حاشیه سازی می‌کنند از محبوبیت من در تبریز می‌ترسند چون محبوبیت من در تبریز مثل محبوبیت علی پروین در پرسپولیس است. تصمیم مورینیو برای جدایی از اینتر

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی اینتر تصمیم گرفته در تابستان پیش رو سری آ را ترک کند. این خبر می‌تواند بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی را وارد یک رقابت بزرگ برای به خدمت گرفتن او کند.

تاج: مدارس فوتبال به دکان تبدیل شده

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: مدارس فوتبال تبدیل به دکانی برای کسب درآمد شده است. تصمیمات خوبی در خصوص سازماندهی مدارس فوتبال گرفته شد که با اجرایی شدن آن مدارس فوتبال از وضعیت کنونی خارج خواهند شد.

دیدار مدیران عامل سرخابی با سعیدلو

در دیدار سعیدلو با واعظ آشتیانی و کاشانی مسوولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی این دو باشگاه را به اطلاع رییس سازمان رساندند و همچنین از سعید‌لو برای پیشبرد این برنامه درخواست کمک کردند.

رونی بهترین فوتبالیست سال جزیره

وین رونی مهاجم ملی پوش تیم فوتبال منچستریونایتد از سوی اتحادیه فوتبال نویسان انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن سال این کشور انتخاب شد.

کره شمالی جلوی ما مثل اینتر بازی می‌کند

جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا گفت: ایران همیشه در بازی با کره شمالی برنده بوده، اما نوع بازی آنها را دوست ندارم‌. وقتی با کره شمالی بازی می‌کنیم از فوتبال لذت نمی‌برم. من ضد فوتبال را دوست ندارم‌. نمونه این تیم اینتر میلان بود که مقابل بارسلونا قرار گرفت‌. هیچ‌کس از بازی اینتر لذت نبرد‌.

دایی هم محبوب است و هم مشهور

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «گفته می‌شود دایی به خاطر اینکه عابدزاده محبوبیت بیشتری نسبت به او در میان هواداران دارد، حاضر به کار با او نشد» گفت: دایی افتخارات زیادی دارد و او هم محبوب است و هم مشهور.

دستکاری اتومبیل بالوتلی

مدیر برنامه‌های ماریو بالوتلی بازیکن تیم اینتر ایتالیا در صحبت‌هایی اعلام کرد که اتومبیل این بازیکن جوان از سوی فردی ناشناس مورد دستکاری قرار گرفته و این به منظور آسیب‌رسانی به این بازیکن بوده است.