روزنامه گل
با اینکه طرفین دعوای عابدزاده و لیدرهای پرسپولیس در دادسرا رضایت دادند‌، ماجرا همان جا تمام نشد

و بعد از مصاحبه‌های مختلف‌، این بار یکی از لیدرها در وبلاگش ادعا کرده فقط برای این از حقش گذشته که نمی‌خواسته «عقاب» را در کلانتری ببیند وگرنه «چشمم کور که پرده گوشم آسیب دید و فحش خوردم.»

پلیس دیر رسید
روزنامه خبرورزشی

یک فوتبالیست سرشناس با اجاره یک آپارتمان در میدان گل‌های تهران و رفت و آمدهای مشکوک باعث شد همسایگانش نهایتا دست به دامن پلیس شوند. او که منزل اصلی‌اش در شمال تهران است، به تذکر همسایه‌ها هم توجهی نکرده بود؛ اما بعد از تماس یکی از همسایه‌ها با 110، قبل از آنکه سمند پلیس سر برسد خانه را ترک کرد. گفته می‌شود شاید او نتواند فصل بعد در لیگ برتر بازی کند.

همه ساعت نه خواب بودند
سایت خبرآنلاین

بعد از باخت استقلال به الجزیره، شایع شد که بعضی از بازیکنان این تیم شب قبل از بازی را به شب‌نشینی گذرانده‌اند و به همین خاطر فردا با کمخوابی به زمین رفتند. واعظ آشتیانی همه این حرف‌ها را ساخته ذهن‌های مسموم می‌داند و ادعا کرده نه تنها همه بازیکنان در هتل بودند که ساعت نه شب هم خوابیدند.

اظهار نظر تاریخی ژنرال
روزنامه خبر ورزشی

امیر قلعه‌نویی بعد از آنکه یک بار دیگر در همان مرحله اول جام باشگاه‌های آسیا ناکام ماند، توجیه عجیبی برای این ناکامی‌‌‌اش دارد. او که خودش را با گواردیولا مقایسه کرده، گفته که او مخالفان زیادی دارد و به محض کوچک‌ترین اتفاقی برایش جوسازی می‌کنند وگرنه گواردیولا هم امسال دو جام بزرگ را از دست داده و با این حساب مربی بزرگی نیست.