شکست تیم تنیس ایران از سوریه

در دومین روز از رقابت‌های تنیس دیویس کاپ تیم‌های سوریه، لبنان و ویتنام از سد حریفان خود گذشتند. در اولین روز رقابت‌های دیویس کاپ تیم کشورمان با نتیجه دو بر یک از سوریه شکست خورد. در این دیدار اشکان شکوفی به علت مصدوم شدن نتوانست به بازی ادامه دهد. صعود ۲ نماینده بوکس ایران به یک چهارم نهایی

برای نخستین بار در تاریخ بوکس؛ غلامی و خجسته دو نماینده ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جهانی جوانان در باکو رسیدند.

ایران خواستار میزبانی مسابقات ووشو آسیا

مهدی علی‌نژاد، رییس فدراسیون ووشو ایران با رییس و دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو دیدار کرد و خواهان امتیاز میزبانی مسابقات ووشو قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ شد.

انتخاب سرمربیان تیم ملی کاراته بزرگسالان

عباس احمدپناهی، رییس فدراسیون کاراته از سرمربیگری شهاب سلطانی و مسعود رهنما در تیم‌های ملی بزرگسالان خبر داد.

تیم دو و میدانی ایران به سنگاپور می‌رود

تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب می‌شود. این رقابت‌ها که از ابتدای خرداد در سنگاپور برگزار می‌شود، جنبه کسب سهمیه بازی‌های المپیک نوجوانان را دارد. بنا بر اعلام کارشناسان، تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران شانس کسب ۳ تا ۴ سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک را دارد.

احداث خانه‌کشتی منصور برزگر

علیرضا دبیر؛ قهرمان سابق جهان و المپیک و عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به پاس زحمات منصور برزگر، سرمربی سرشناس سابق تیم ملی‌، یک سالن با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در منطقه شمیرانات تهران احداث خواهد شد.

تمدید تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی

سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده‌ مردم تفت و میبد در خانه ملت و رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تربیت گفت: آخرین اخبار ما در این زمینه این است که مدت این تحقیق و تفحص به خاطر این که کار ما هنوز به اتمام نرسیده فعلا حداقل ۳ ماه دیگر تمدید شده است.

اجرا ی منشور اخلاقی در کاراته

سید عباس احمدپناهی، رییس فدراسیون کاراته گفت: منشور اخلاقی برای اعضای کادر مربیان و بازیکنان تیم ملی تدوین شده است که از این پس این منشور را در روند فعالیت این مجموعه لحاظ خواهیم کرد.