چهره روز
بعد از قرعه‌کشی جام ملت های آسیا، بحث آسان یا سخت بودن گروهی که تیم ملی ایران در آن قرار گرفته، حسابی داغ است و از آن مهم‌تر این که بالاخره سرمربی تیم ملی قول قهرمانی در این مسابقات داده یا نه؟ آخرین اظهارات افشین قطبی را بخوانید:

* زمانی که من تازه به پرسپولیس رفته بودم و به هواداران این تیم قول قهرمانی دادم، ۶ امتیاز از پرسپولیس کسر شد و من ماندم و قول قهرمانی؛ اما دقیقه ۹۵ توانستیم قهرمان شویم.بعد به تیم ملی آمدم و نتوانستم به قول خود عمل کنم. ۸ دقیقه وقت کم آوردیم و همیشه شرمنده ملت ایران هستم، اما آن زمان احساس کردم که این بار باید این قول را بدهم، چون می‌دانستم می‌توانم شرایط خوبی بسازم. هیچ وقت قول قهرمانی در جام ملت‌ها را نداده بودم و فقط گفته بودم هدف ایران در جام ملت‌های آسیا قهرمانی است. ۷۰ میلیون ایرانی با غیرت و عاشق منتظر این قهرمانی‌ هستند. ۵ میلیون ایرانی در خارج از کشور چنین چیزی می‌خواهند، پس هدف ما باید قهرمانی باشد.
*نمی‌دانم چرا رسانه‌ها با وجود اینکه سال‌ها است به این قهرمانی نرسیده‌ایم این سوال را از من می‌پرسند. اگر قول بدهم می‌گویند چرا قول دادی، اگر قول ندهم می‌گویند چرا قول نمی‌دهی. نمی‌دانم چرا نمی‌گذارید از این بحث بگذریم. بهتر است دیگر در مورد این قول حرف نزنیم.