روزنامه ایران ورزشی
من همیشه گفته‌ام که محتاج هیچ‌کس نیستم و می‌توانم خودم خرجم را بدهم.

آقای فرگوسن از آن طرف دنیا برای من نامه می‌دهد و جویای حالم می‌شود، اما من اینجا هنوز پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی 1978 را نگرفته‌ام من فقط پاداش آن بازی‌های درخشان را می‌خواهم، فکر می‌کنم 100 هزار تومان بود!

تجارت قلب با اسکناس؟
روزنامه گل

حسین هدایتی که سال گذشته در پرسپولیس «هیچ» موفقیتی به دست نیاورد، این روزها سخت مشغول اعمال تغییر و تحولات در باشگاه خودش است و در همین راستا،‌ ظرف تنها چند روز پیروانی، شاهرودی و عابدزاده را استیل‌آذینی کرد. هدایتی در ادامه سیاست‌های خاص خودش «افشین با تعصب»، «شاهرودی مالدینی» و «عقاب آسیا» را از اردوی پرسپولیس ربود تا در آستانه دیدار حساس با رقیب همشهری، شوک بزرگی به اردوگاه حریف ریشه‌دارش وارد کند.

غمخوار نان سوپراستارها
روزنامه جوان

ستاره‌های امروز کشورمان چه در ورزش و چه در عالم هنر باید راه درست زندگی کردن را بیاموزند، ستاره‌های امروز ما متاسفانه تنها بی‌بند و باری و عیاشی و بعضا فساد را به خوبی آموخته‌اند، آنها یاد گرفته‌اند که تنها با درآمدهای چند صد میلیونی‌شان سوار بر اتومبیل‌های آخرین مدل خیابان‌های شمال شهر را طی کنند و هر روز خبر رسوایی یکی‌شان از گوشه و کنار به بیرون درز کند.

رضازاده واقعیت را پنهان می‌کند
سایت تابناک

وزنه‌برداری ایران که در شرایط بحرانی به سر می‏برد دلخوش به این کرده که دسته‏های دلار را تقدیم پیرمرد پول پرستی کند که بیش از 30 سال به بهانه مبارزه با پدیده دوپینگ، سرمایه کشورها را چپاول کرده و در مسیرهای ناصواب، خرج می‌کند. اما نباید چندان به این مسائل توجه کرد و مهم‏ترین اولویت آن است در وزنه‌برداری جهان که می‏توان هر تخلفی را با پرداخت‏های مالی برطرف ساخت.