پایان نارنجی شب سیاه

گل‌ها: ادینیهو(۳)، پائول زالترون(۷۷)، مهدی رجب‌زاده(۹۰) مس کرمان، عیسی المهیانی(۵۱) برای الهلال

ورزشگاه باهنر، تماشاچی ۱۰ هزار نفر

داور: ماساکی تاما(ژاپن) اخطار: حسن خیرات احمد(الهلال)، میلاد فخرالدینی(مس)

اخراج: احمد الفرادا(۹۰)

شرح گل‌ها:

۱ـ صفر(مس): دقیقه ۱ عباس محمدی در شروع مجدد از کنار دروازه‌ یک شوت بلند زد که توپ در زمین الهلال به ادینیهو رسید، وی با فرار از سمت چپ و جا گذاشتن بازیکن الهلال با یک ضربه محکم دروازه الدعیه را باز کرد.

۱ـ۱(الهلال): بازیکنان الهلال از سمت راست دروازه مس یک حرکت را شروع کردند که بازیکن شماره ۱۸ یک پاس به المهیانی داد و وی با ضربه دقیق بغل پا توپ را وارد دروازه مس کرد.

۲ـ۱(مس): زالترون بعد از ورودش به زمین، در جناح راست زمین صاحب توپ شد و یک تنه به محوطه جریمه الهلال رفت و بعد از اینکه دو بازیکن الهلال را از پیش رو برداشت، از زوایه بسته روی اشتباه الدعیه گل دوم مس را زد.

۳ـ۱(مس): در حالی که در وقت تلف شده الهلالی‌ها که بعد از اخراج بازیکنانشان بی‌انگیزه بازی می‌کردند الدعیه مجددا اشتباه کرد و توپ را از پشت محوطه جریمه به قاسم دهنوی سپرد که دهنوی توپ را در برابر دروازه خالی به رجب‌زاده و رجب‌زاده با یک ضربه محکم دروازه الهلال را برای بار سوم باز کرد.

اتفاق ویژه: نیمه اول در دقایق ابتدایی در حالی که تماشاگران قصد ورود به ورزشگاه را داشتند به دلیل بسته بودن درهای ضلع غربی ورزشگاه درگیری بین تماشاگران و نیروهای انتظامی رخ داد که منجر به درگیری فیزیکی طرفین شد و در این درگیری به برخی‌ از اتومبیل‌ها خسارت وارد شد.

بهترین بازیکن: ادینیهو با گلزنی در دقایق ابتدایی به تیم بحران‌زده مس روحیه برتری‌طلبی بخشید، این بازیکن در طول بازی مدافعان حریف را به زحمت انداخت و تاثیر خاصی در پیروزی تیمش داشت.