هدایتی به پروین: به استیل آذین برگرد

پروین که روزهای ناخوشی را در استیل آذین با سمت سرمربی و مدیر فنی سپری کرده است، این بار پیشنهاد حضور در هیات مدیره این تیم را از هدایتی دریافت کرده است. اما سلطان سرخپوش‌‌ها فعلا جواب مثبت یا منفی خود را اعلام نکرده است. ساخت فیلم از خودکشی درواز‌ه‌بان تیم ملی آلمان

یک کارگردان سینما داستان خودکشی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان را به تصویر می‌کشد.

قرعه‌سخت‌ برای تنیس ایران

تیم ملی ایران در رقابت‌های جام دیویس در گروه اول با تیم‌های کویت و سوریه هم‌گروه شد. از تیم تنیس ایران ناصر میرزایی به عنوان سرپرست و سیداکبر طاهری به عنوان مربی در این مراسم حضور داشتند.

۷ بازیکن استقلال در خطر محرومیت

فابیو جان‌واریو، آرش برهانی، امیرحسین صادقی، محمد محمدی، میلاد نوری، حسین کاظمی و فرهاد مجیدی ۷ بازیکنی هستند که در صورت دریافت اخطار در بازی امروز دیدار بعدی آبی‌پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا از دست خواهند داد.

کامرانی‌فر ۱۲ خرداد به آفریقای‌جنوبی می رود

حسن کامرانی فر کمک داور فوتبال که برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شده است، ۱۲ خرداد ایران را به مقصد بحرین ترک می کند تا از بحرین به امارات و از امارات به ژوهانسبورگ برود.

تساوی بیلبائو و اوساسونا

تیم‌های فوتبال آتلتیک بیلبائو و اوساسونا در ادامه رقابت‌های لالیگا به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار نام جواد نکونام به دلیل مصدومیت در فهرست ۱۸ نفره نیز وجود داشت، اما مسعود شجاعی از دقیقه ۶۷ به جای «کارلوس آرندا» برای اوساسونا به زمین بازی رفت.

برکناری «عنایت» شایعه است

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: من از عنایت راضی‌ام و کارش را در کمیته داوران تایید می‌کنم‌. مسعود عنایت یک رییس کمیته زحمتکش است و برکناری وی یک شایعه است.

جدال دو استاد بزرگ برای قهرمانی جهان شطرنج

«ویسواناتان آناند» و «وسلین توپالف» دو استاد بزرگ شطرنج جهان از کشورهای هند و بلغارستان در یک دوره مسابقه برای تعیین قهرمان شطرنج جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.