روزنامه خبر ورزشی
حامد کاویانپور که گفته می‌شد همان «ح-ک» معروف دوپینگی است، این خبر را به شدت تکذیب کرده و گفته «نمی‌دانم چرا چشم دیدن همدیگر را نداریم».

او که ادعا کرده به خاطر مصدومیت مچ پایش در تمرینات استیل آذین غایب بوده، گفته متاسفانه در ایران از این حرف‌ها زیاد می‌زنند. از حسین کعبی هم به عنوان دیگر «ح- ک» متهم به دوپینگ نام برده می‌شود.


بلاتر به ملاقات احمدی‌‌نژاد می‌آید
سایت‌گل

علی کفاشیان که پیش از این وعده داده بود بعد از جام جهانی‌، سپ بلاتر را به ایران بیاورد، قصد دارد در طول بازدیدش از ایران، او را به دیدار محمود احمدی‌نژاد هم ببرد. بلاتر برای افتتاح پروژه گل به ایران می‌‌آید، اما یکی از مدیران فدراسیون ادعا کرده برنامه اصلی او ملاقات با احمدی‌نژاد است. پیش از این در سال 1376، ژائو هاوه لانژ رییس برزیلی فیفا به ایران سفر کرده بود.

چک دردسرساز در دست دایی
روزنامه ایران ورزشی


یکی دو نفر از مسوولان فدراسیون فوتبال از چکی صحبت کرده‌اند که باید در قبال گرفتن امضایی به علی دایی داده می‌شده، اما گویا ابراهیمی بدون اینکه امضا را بگیرد، چک را به دایی داده است. همان چکی که امروز مدرکی است در دست دایی و براساس همین مدرک است که خیلی‌ها معتقدند کمیته انضباطی هم در دعوای فدراسیون و دایی، به نفع او رای خواهد داد.

پروین با زیرآبزنی سلطان شده
سایت عصر ایران

حاج رضایی و علی پروین اصلا رابطه خوبی ندارند. حاج رضایی اوایل دهه ۷۰ دستیار پروین در تیم ملی بوده و بعد از آن شرایط طوری پیش رفته که او این روزها نام پروین را هم با اکراه به زبان می‌آورد. حاج رضایی در محافل خصوصی او را به زیرآبزنی و بی‌معرفتی متهم می‌کند. ظاهرا او معتقد است، پروین زیرآب خیلی‌ها را زده که «سلطان علی پروین» شده است.