هنگام استفاده از تردمیل کفش پاشنه ‌‌بلند بپوشید

دکتر علی‌اصغر ارسطوزاده رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه جندی‌شاپور اهواز گفت: برای دویدن‌های آرام و طولانی مدت ‌روی تردمیل و انجام ورزش‌های هوازی باید از کفش مناسب با پاشنه ۲ تا ۵/۲ سانتی‌متر استفاده شود تا از وارد آمدن آسیب به پا پیشگیری شود. حامد حدادی به ایران بازگشت

به دنبال پایان کار تیم ممفیس گریزلیز در مسابقات بسکتبال حرفه‎ای آمریکا (NBA)، حامد حدادی ملی‎پوش ایرانی این تیم به ایران بازگشت تا در کنار دیگر اردونشینان تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‎های قهرمانی جهان آماده شود.

چهار وزنه‌بردار از تیم ملی ایران خط خوردند

در پایان رکوردگیری مرحله دوم اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری، سجاد بهروزی در ۶۲ کیلوگرم، محمد زارع در ۸۵ کیلوگرم، اصغر ابراهیمی‌و نواب نصیر شلال در ۱۰۵ کیلوگرم با نظر کادر فنی خط خوردند.

ایران قهرمان کشتی جام شهدا شد

تیم ایران در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام شهدا در کشتی آزاد با کسب ۸۰ امتیاز و در کشتی فرنگی با کسب ۷۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

انصراف عربستان از حضور در جام تنیس دیویس تهران

تیم تنیس عربستان با این اقدام خود علاوه بر سقوط به دسته چهارم این مسابقات در سال ۲۰۱۱، به پرداخت جریمه نقدی نیز از سوی فدراسیون جهانی این رشته محکوم خواهد شد.

حقوق ۴۵۰ هزار تومانی برای وزنه برداران

حسین رضازاده، سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: برای هر ملی پوشی بر اساس مدال‌های آسیایی و

جهانی از ۳۰۰ تا سقف ۴۵۰ هزار تومان حقوق در نظر گرفته می‌شود‌.

هنوز مشکل محل تمرین داریم

عباس صمیمی، ‌نایب قهرمان اسبق آسیا در پرتاب دیسک گفت: این روزها تنها مشکل ما محل تمرین و پرتاب است. من از سال ۱۳۷۵ پرتاب می‌کنم و همیشه مشکل برای پرتاب در زمین‌های چمن را داشتم. اکنون هم این مشکل را داریم.

صعود پورکاشیان به رده دوم جدول بانوان

استاد بزرگ بانوان «آتوسا پورکاشیان» در نهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی زنان آسیا و در دور پنجم با پیروزی ارزشمند مقابل استاد بزرگ سرشناس بانوان آسیا، به رده دوم جدول مسابقات صعود کرد.