سفرسپ بلاتر به‌ایران

سپ بلاتر، رییس فیفا با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان گفت: برای بازدید از امکانات فوتبال ‌ایران؛ بعد از جام جهانی ۲۰۱۰ در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ از کشور شما بازدید می‌کنم. توهین مجیدی به یک عکاس

خبر آنلاین- فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال قبل از سفر دیروز‌ این تیم به امارات به فرشاد عباسی؛ عکاس باسابقه ورزشی با بکار بردن الفاظ ناشایستی توهین کرد. ‌این اتفاق نشات گرفته از چاپ عکس مجیدی و مرفاوی در یکی از روزنامه‌های

ورزشی بود که باعث‌ایجاد سوء‌تفاهمی ‌برای کاپیتان تیم استقلال شد.

تبریک سایت فیفا به فریدون زندی

سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به رسم دیرینه خود برای تبریک روز تولد برخی از بازیکنان خوشنام دنیا، دیروز را به فریدون زندی اختصاص داد و تولد وی را تبریک گفت.

رونی، بازیکن سال فوتبال جزیره

وین رونی مهاجم باشگاه منچستریونایتد پس از نمایش خیره‌کننده‌ای که در رقابت‌های ‌این فصل در ترکیب تیمش داشت و ۳۴ گل برای تیمش به ثمر رساند، برترین بازیکن سال ۲۰۱۰ انگلیس لقب گرفت.

کاشانی و دایی هم برای پرسپولیس خواندند

صبح دیروز حبیب کاشانی و علی دایی در استودیوی ضبط صدای داریوش خواجه نوری حاضر شده و همچون سایر سرخپوشان و پیشکسوتان ‌این تیم برای پرسپولیس ترانه خواندند.

نکونام: مقابل رئال مادرید بازی می‌کنم

جواد نکونام که در بازی با رئال ساراگوسا دچار یک آسیب‌دیدگی نسبتا شدید شد، گفت: به نظر می‌رسد کمی‌بهبود یافته‌ام و هفته آینده و در بازی حساس رئال مادرید به میدان می‌روم‌.

از امارات پیشنهاد وسوسه انگیز دارم

آندرانیک تیموریان‌هافبک ملی پوش تیم ملی گفت: از حوزه خلیج فارس پیشنهادهای خوبی دارم‌، مبالغ قابل توجهی به من پیشنهاد کردند که وسوسه برانگیز است‌، ترجیح می‌دهم برای فصل بعد در‌این بخش از آسیا به فوتبالم ادامه دهم از‌این رو احتمال تمدید قرارداد با فولام منتفی است.

مرفاوی را حفظ می‌کنیم

واعظ ‌آشتیانی؛ مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: مرفاوی یار و یاور استقلال است و ما قطعا کادر فنی فعلی را حفظ می‌کنیم.