روزنامه خبرورزشی
اینکه در تمرین پرسپولیس علیه عابدزاده شعار بدهند، اصلا اتفاق خوبی نیست، اما او مشکلی با این قضیه ندارد و می‌گوید این افراد نه تنها لیدر پرسپولیس نیستند که شرخرند و هر وقت پولشان کم می‌شود تیم را به هم می‌ریزند.

در عوض در استیل‌آذین سکوها حسابی هوای عابدزاده را دارند و از خجالتش درآمده‌اند، مخصوصا با شعار «مرگ بر دشمن عابدزاده».


پیام ویژه پرسپولیس برای طالب‌لو
سایت عصر ایران

وحید طالب‌لو که از اواسط فصل روابطش با مرفاوی شکرآب شد و جایگاه ثابتش را در استقلال از دست داد، این روزها به پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهد. اما قرمزها هم دو دروازه‌بان خوب دارند و اگر بحث پرسپولیسی شدن طالب‌لو مطرح شده، حتما از باشگاه پرسپولیس، پیامی ویژه به طالب‌لو رسیده است.

سعیدلو و علی‌آبادی آشتی‌تر می‌شوند
سایت خبرآنلاین

چه کسی گفته علی‌آبادی و سعید‌لو بعد از ماجراهای کمیته ملی المپیک با هم قهر هستند؟ یحیی‌زاده، رییس کمیته تربیت بدنی مجلس که ادعا کرده این دو نفر خیلی هم آشتی هستند، اما برای اینکه آشتی‌تر شوند، قرار است در جلسه‌ای شرکت کنند. در این جلسه «آشتی‌تر کنان» این دو کنار هم می‌نشینند و در یک فضای صمیمانه حرف می‌زنند.

حاشیه نسازید، لوکا تب داشته
روزنامه خبر ورزشی

یکی دو روز پیش روزنامه‌ها نوشتند، بعد از آنکه مدیران مس کرمان علیه لوکا موضع گرفته‌اند، او هم قهر کرده و ترجیح می‌دهد به جای اینکه به تمرینات مس برود، بعد ازظهرهایش را با قدم زدن در خیابان‌های کرمان بگذراند. او گفته اینها فقط حاشیه‌سازی اوست و چون تب داشته و تمام این روزها را در خانه مانده است.