پوتین در فینال مسابقات جودوی اروپا

«ولادیمیر پوتین» نخست وزیر روسیه در فینال مسابقات جودوی بزرگسالان اروپا حضور یافت. پوتین که به پیشنهاد ماریوس ویزر رییس فدراسیون بین‌المللی جودو عنوان ریاست افتخاری IJF را در اختیار دارد در جریان حضور در این پیکارها که به میزبانی شهر وین برگزار شد، جوایز مدال‌آوران اوزان مختلف را اهدا کرد. ولادیمیر پوتین خود از قهرمانان جودوی روسیه بوده است. ۳بسکتبالیست ایرانی‌الاصل به ایران می‌آیند

کادر فنی تیم ملی بسکتبال که برای هرچه قدرتمند‌تر شدن تیم ملی در رقابت‌های جهانی تاکید دارد، از ۳ بازیکن ایرانی‌الاصل که در لیگ‌های خارجی فعالیت می‌کنند، برای حضور در تیم ملی دعوت کرد. این بازیکنان که در لیگ‌های بسکتبال کانادا و آمریکا بازی می‌کنند قرار است به زودی در اردوی تیم ملی حضور پید اکنند.

قبول استعفای رحیمی‌هدیه به جامعه هندبال بود

محمد نقی ناری، رییس پیشین کمیته مربیان و آموزش فدراسیون هندبال با انتقاد از طولانی شدن پروسه انتخاب سرپرست این فدراسیون گفت: سازمان اگر فکر می‌کند که این رشته به درد نمی‌خورد پس هندبال را منحل اعلام کند! وی گفت: قبول استعفای رحیمی ‌از سوی سازمان تربیت بدنی به نوعی یک هدیه از سوی مسوولین ورزشی بوده است.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در ایران

«دکتر چانگ وون چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو با هدف حضور در مراسم افتتاحیه مرکز جهانی تکواندو چهارشنبه شب وارد تهران می‌شود. وی که هفته پیش در مراسم افتتاحیه رقابت‌های غرب آسیا در جده حضور داشت، هم اکنون در شرم‌الشیخ مصر به سر می‌برد.