تاکید سعیدلو بر حل مشکل علی حسینی

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی ازرضا زاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری خواست تا به هر شکل ممکن مشکل سعید علی حسینی که گویا دچار مشکل دوپینگ شده است حل شود تا او بتواند در رقابت‌های آتی شرکت کند. سعیدلو اعلام کرد، برای رفع مشکل وی همه هزینه‌های مالی لازم را سازمان تربیت بدنی تقبل خواهد کرد. رای بازیکنان دوپینگی به زودی اعلام می‌شود

احمد هاشمیان رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت:

«به زودی کمیسیون اعلام رای سه بازیکن فوتبال و فوتسال دوپینگی برگزار می‌شود و این سه بازیکن در کمیسیون حضور می‌یابند و

پس از این که نتایج قطعی شد نام سه بازیکن اعلام می‌شود.»

ذوب‌آهن اصفهان قهرمان سه اسلحه شد

هفته‌ دوم اولین دوره‌ رقابت‌های شمشیربازی باشگاه‌های برتر کشور در بخش بانوان با قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان پیگیری شد. در این رقابت‌ها که با حضور ۸ تیم در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد در مجموع سه اسلحه اپه ؛ سابر وفلوره تیم ذوب آهن اصفهان، به مقام قهرمانی رسید.

غیبت هنین در مسابقات تنیس انفرادی فدکاپ

تنیسور بلژیکی به دلیل شکستگی انگشت دست، حضور در مسابقات تنیس انفرادی فدکاپ بانوان را از دست داد. جاستین هنین به دلیل شکستن انگشت کوچک دست چپش در حین تمرینات، در مسابقات تنیس انفرادی فد کاپ بلژیک مقابل استونیا شرکت نمی‌کند.

حدادی: برای پرتاب در شانگهای آماده می‌شوم

احسان حدادی، برترین پرتابگر دیسک آسیا گفت: رقابت‌های شانگهای به صورت دقیق یک ماه دیگر برگزار می‌شود، اما پیش از حضور در آن مسابقه مهم باید در یک رقابت دیگر شرکت کنم تا آمادگی لازم را کسب کنم، چرا که به احتمال زیاد قهرمانانی همچون کانتر، الکنا، مالاچوفسکی و پسسانو که همگی از برترین‌های دنیا‌ هستند در آن رقابت‌ها شرکت می‌کنند.