ایران قهرمان رقابت‌های تکواندو غرب آسیا شد

سومین دوره مسابقات تکواندو غرب آسیا در جده عربستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب ۵ نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت. ایران نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد

تیم جوانان ایران پس از تیم لبنان میزبان در جایگاه دوم رقابت‌های قهرمانی بسکتبال غرب آسیا قرار گرفت. تیم ایران در چهارمین روز از این رقابت‌ها برابر عراق به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۶۷ بر ۵۴ از پیش رو برداشته و با سومین پیروزی خود به عنوان نایب قهرمانی برسد.

ایروبیک ژیمناستیک ایران وارد رنکینگ جهانی شد

ایروبیک ژیمناستیک ایران برای نخستین بار وارد رنکینگ جهانی شد. در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران در بخش سه نفره وارد رنکینگ جهانی شد و در مکان ششم قرار گرفت. ملی‌پوشان ایروبیک ایران در مسابقه‌های جام جهانی ژاپن با کسب ۱۳ امتیاز در مکان ششم قرار گرفته بودند.

رقابت ۲۹۹ جودوکار در حضور «پوتین»

رقابت‌های جودو قهرمانی اروپا در حالی روز پنج‌شنبه در وین آغاز شد که نخست وزیر روسیه در مراسم افتتاحیه مسابقات حضور داشت. این رقابت‌ها با حضور ۲۹۹ جودوکار از ۴۴ کشور قاره سبز روز گذشته (پنج‌شنبه) در وین آغاز شد و سه روز به طول خواهد انجامید. در مراسم افتتاحیه این مسابقات علاوه بر حضور «ماریوس ویزر»، رییس پرتلاش فدراسیون جهانی و مسوولان اتحادیه جودو اروپا نخست‌وزیر جودوکار روسیه نیز حضور داشت.