شاهرودی در کادر فنی استیل‌آذین

با حضور رضا شاهرودی چپ پای محبوب پرسپولیس در دهه ۱۳۷۰ جمع قرمزهای محبوب استیل‌آذین جمع‌تر خواهد شد. شاهرودی با درخواست پیروانی و موافقت آجرلو از امروز در تمرینات استیل حاضر خواهد شد تا این تیم هر چه بیشتر رنگ و بوی پرسپولیسی بگیرد. نکته جالب این است که شاهرودی هم از بازیکنانی است که کینه علی دایی را در دل دارد، چرا که او جام جهانی ۱۹۹۸ را بعد از درگیری فیزیکی با دایی از دست داد.

منچستریونایتد، گران‌ترین باشگاه جهان

در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده ثروتمندترین باشگاه‌های جهان که از سوی مجله فوربس به چاپ رسید منچستریونایتد برای ششمین سال متوالی به عنوان گرانترین باشگاه جهان جایگاه خود را حفظ کرده است. در این رده‌بندی که بر اساس سود مالی در سال ۲۰۰۹ - ۲۰۰۸ محاسبه شده، ارزش مالی این باشگاه ۸/۱ میلیارد دلار اعلام شد.

کریم باقری با پرسپولیس تمدید کرد

با پیشنهاد کادر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس و موافقت باقری، قرارداد کاپیتان سرخپوشان پایتخت، یک سال دیگر با این تیم تمدید شد. با توجه به آمادگی این بازیکن و نظر مثبت کادر فنی، وی یک سال دیگر نیز پرسپولیس را همراهی می‌کند.

نشست هدایتی و واعظ آشتیانی

در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات و برای پیشگیری از نفوذ و دخالت دلال‌ها و افراد سودجو نشستی با حضور رییس هیات‌مدیره باشگاه استیل‌آذین و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست پیشگیری از وقوع اتفاقات غیرمترقبه و دخالت دلال‌ها در نقل و انتقالات اعلام شد.

بکن باوئر: ژرمن‌ها به نیمه نهایی می‌رسند

قیصر فوتبال آلمان گفت: ژرمن‌ها را با وجود تمامی گرفتاری‌هایش در جمع‌ ۴ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۱۰ حاضر می‌بیند. فرانتس بکن باوئر در گفت‌وگویی اسپانیا و برزیل را مدعیان اصلی جام جهانی نوزدهم فوتبال برشمرد و عنوان کرد آنها از آلمان اندکی جلوتر هستند.

Afc خواستار عذرخواهی یا پاسخ الشباب شد

به دنبال موضع‌گیری‌های مغرضانه خالد بلطانی، مدیر باشگاه الشباب عربستان پس از دیدار تیم فوتبال این باشگاه با سپاهان ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اظهارات خالد بلطانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، ای‌اف‌سی نیز واکنش و موضع خود را به این اتفاقات نشان داد. دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان خواستار این شده است که الشبابی‌ها در مورد موضع‌گیری‌هایشان درباره سپاهان یا توضیحات قانع‌کننده ارائه دهند یا اینکه رسما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران عذرخواهی کنند.