روزنامه ایران ورزشی
شیث رضایی که چند روز پیش به خاطر مسمومیت غذایی نتوانست در تمرین تیمش شرکت کند، ادعا می‌کند چشم خورده است.

آنقدر او را چشم می‌زنند که یک سنگ گرفته بوده و هر بازی به بازوی راستش می‌بسته که البته آن هم شکست! بعد از بازی با فولاد هم در زمین راه می‌رفته که دوقلوی پایش کش آمده است.

ترس آجرلو از تبانی استیلی و کاشانی
سایت عصر ایران

اخراج استیلی از استیل آذین چندان فنی نبوده و در واقع آجرلو‌، مدیر عامل استیل‌آذین نگران بوده که استیلی به خاطر دوستی قدیمی و روابط حسنه‌اش با کاشانی، در این چند بازی باقی‌مانده تا پایان لیگ، جوری استیل‌آذین را هدایت کند که پرسپولیس سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست آورد.

درگیری در تمرین به خاطر آقای دلال
روزنامه خبرورزشی

هواداران یک تیم شهرستانی که در جریان تمرین تیمشان علیه دلالان و مدیر برنامه‌های بعضی از بازیکنان شعار می‌دادند با واکنش منفی یکی از مهاجمان سرشناس تیم مواجه شدند. آقای مهاجم اول از هواداران خواسته علیه دلالش شعار ندهند، اما در نهایت با چند نفر از آنها درگیر شده است.

راه‌آهن وکیل گرفت
روزنامه خراسان

مسوولان راه‌آهن که نتوانستند با شکایت در کمیته انضباطی علیه افرادی که قبل از بازی با شاهین بوشهر با بازیکنان راه‌آهن تماس گرفته‌اند، به نتیجه مشخصی برسند؛ حالا وکیل گرفته‌اند تا این ماجرا را در مراجع قضایی دنبال کنند. راه‌آهنی‌ها قصد دارند نامه ای هم به فیفا بفرستند تا مجوز فعالیت این کارگزار رسمی را باطل کنند.