افشاگری دایی بعد از بازی پرسپولیس و صبا

طی چند روز گذشته شاهد صحبت‌هایی از آیت‌اللهی یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال علیه علی دایی بودیم. وی در چکیده‌ای از صحبت‌هایش اذعان داشته که باید فاتحه فوتبالی را که با دایی به جام حذفی صعود نکرد، خواند و...علی دایی بعد از اطلاع از صحبت‌های آیت‌اللهی فعلا به خاطر اهمیت بازی پرسپولیس و صبای قم سکوت اختیار کرده؛ اما وی اعلام کرد که بعد از این بازی مهم می‌خواهد پشت پرده فدراسیون را افشا کند.

فسخ قرارداد «عابدزاده» و پرسپولیس

با درخواست احمدرضا عابدزاده برای فسخ قرارداد و خاتمه همکاری با باشگاه، توافق‌نامه‌ای بین او و باشگاه پرسپولیس امضا شد. بر اساس این توافق‌نامه وی مستحق دریافت مطالباتش از ابتدای فصل جاری تا هفتم آبان ۸۸ جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است. مطالبات فصل گذشته وی منوط به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.

قطبی و حاجیلو امروز عازم قطر می‌شوند

سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در مراسم قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسیا امروز عازم دوحه می‌شوند. افشین قطبی و اصغرحاجیلو و نمایندگان ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها در سالن اسپایردام شهر دوحه قرعه‌کشی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

قلعه نوعی در آستانه رکورد جدید

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم سپاهان که تیمش برای قهرمانی یک امتیاز دیگر نیاز دارد در آستانه رکورد جدیدی در تاریخ فوتبال ایران است. قلعه نوعی که قبلا با استقلال قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است، در صورت قهرمانی سپاهان تنها مربی در تاریخ فوتبال ایران است که با دو تیم مختلف به مقام قهرمانی لیگ دست یافته است.

جرارد: به انقلاب نیازی نیست

استیون جرارد کاپیتان لیورپول خواستار تقویت این تیم در فصل جابه‌جایی بازیکنان شد. او گفت: تنها با تقویت آنفیلدی‌ها می‌توان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار بود. فکر نمی‌کنم ما نیازمند دگرگونی‌هایی بزرگ یا یک انقلاب باشیم. سه یا چهار بازیکن به نظرم کافی است.

عابدزاده دستیار اول پیروانی شد

احمدرضا عابدزاده مربی پیشین دروازه‌بانان پرسپولیس با پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال استیل آذین به عنوان مربی این تیم انتخاب شد. افشین پیروانی گفت: چهارشنبه نشستی با عابدزاده داشتیم و قرار شد ایشان به عنوان دستیار اول و مربی دروازه‌بان‌ها با من در کادر فنی استیل آذین همکاری کند.