نادال قهرمان مسابقات تنیس مونته کارلو شد

تنیسور اسپانیایی با غلبه بر هموطن خود در مرحله نهایی مسابقات مونته کارلو مدال طلای این بازی‌ها را به گردن آویخت. نادال با پیروزی مقابل ورداسکو در زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و با نتیجه ۶ بر صفر و ۶ بر یک توانست به ششمین قهرمانی پیاپی خود دست یابد. دوومیدانی‌کاران درراه کمپ‌های اروپایی

کمتر از ۸ ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی گوانگجو باقی مانده است و فدراسیون دوومیدانی به پشتوانه وعده ۱۰ میلیارد تومانی رییس سازمان تربیت‌بدنی برای سال جاری قصد دارد تعدادی از ورزشکاران خود را در دو رده ملی و امید راهی یکی از ۲ کمپ ایتالیا یا آلمان کند.

سرمربی تیم ملی شنا استعفا کرد

سرمربی ایرانی تیم ملی شنا پس از عقد قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم ملی کرواسی و انتخاب وی به عنوان مدیر کادر فنی به همراه مربیان خود استعفا کرد. بهزاد مهدی خبازیان به عنوان سرمربی تیم ملی شنا در ۵ سال گذشته به همراه خشایار حضرتی، محسن سمیع‌زاده و افتخار معنوی به عنوان مربی از سمت خود استعفا کردند.

اسامی تیم ملی شیرجه ایران اعلام شد

ترکیب تیم ملی شیرجه ایران اعزامی به مسابقات جام جهانی چین اعلام شد. شهباز شهنازی، شهنام‌ نظرپور، قائم میرابیان، مهدی آقارضایی و مجتبی ولی‌پور ترکیب تیم اعزامی ایران به این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند. یوری اسیپچوک و امید حدیقی به عنوان مربی و غلامرضا خیبری‌نژاد به عنوان سرمربی تیم را همراهی می‌کنند.

روسیه قهرمان کشتی فرنگی اروپا شد

مسابقات کشتی قهرمانی اروپا در باکو آذربایجان به پایان رسید که روسیه در هر سه بخش آزاد، فرنگی و زنان قهرمان شد. پس از روسیه، ترکیه و اوکراین دوم و سوم شدند و آذربایجان در مکان چهارم قرار گرفت.

طومار علیه علی آبادی

در چند روز گذشته برخی از روسای فدراسیون‏های ورزشی با جمع‏آوری امضا در طوماری، خواستار استعفای محمد علی‏‏آبادی از ریاست کمیته ملی المپیک شده‏اند. در صورت مخالفت علی‌آبادی با این درخواست، طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، روسای این فدراسیون‏ها می‌توانند درخواست عزل او را تقدیم هیات اجرایی کنند که در آن صورت اوضاع برای علی‌آبادی وخیم می‌شود.