قطبی: هنوز دستیار ایرانی‌ام را انتخاب نکرده‌ام

قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب مربی ایرانی نگرفته‌ام. می‌دانم که علاقه‌مندان به فوتبال دوست دارند که این انتخاب هرچه سریع‌تر صورت بگیرد و برخی صحبت‌هایی که عده‌ای در این زمینه دارند از این علاقه نشات می‌گیرد، اما هنوز مربی مورد نظر خود را به صورت رسمی انتخاب نکرده‌ام. پیشنهاد تمدید قرارداد به ونگر

طبق گزارش‌های منتشره، سران باشگاه آرسنال به آرسن ونگر قرارداد جدیدی را ارائه کرده‌اند تا بدین ترتیب از حضور مربی‌شان تا سال ۲۰۱۴ اطمینان حاصل کنند. در صورتی که این قرارداد به امضا برسد، ونگر تا ۶۵ سالگی در رختکن امیریتس باقی خواهد ماند.

رم لاتزیو را در داربی برد

داربی پربرخورد و جنجالی شهر رم با پیروزی ۲بریک تیم رم برلاتزیورقیب همشهری خود به پایان رسید. تیم ا س رم با کسب سه امتیاز این دیدار۷۱ امتیازی شد و صدر جدول را از اینتر ۷۰ امتیازی پس گرفت. این دیدار بارها به دلیل درگیری بازیکنان متوقف شد.

تعداد گل‌های لیگ برتر فوتبال از ۷۰۰ گذشت

در هفته سی و یکم لیگ برتر شمار گل‌های به ثمر رسیده از عدد ۷۰۰ گذشت و به ۷۰۳ رسید. فصل گذشته لیگ برتر با ثبت ۷۸۱ گل پر گل‌ترین دوره تاریخ لیگ بوده است و برای شکسته شدن این رکورد در ۳۰ بازی آینده باید حداقل ۷۹ گل به ثمر برسد.

احتمال فروش اینترمیلان افزایش یافت

روزنامه‌های ایتالیایی از احتمال فروش باشگاه اینترمیلان از سوی موراتی خبر دادند. به گزارش خبرگزاری توتواسپورت، روز گذشته مدارک جدیدی توسط دادگاه امنیتی شهر ناپل ایتالیا در مورد پرونده کالچو پولی ارائه شد. «شاید ماسیمو موراتی، رییس متمول باشگاه اینترمیلان مجبور به فروش و ترک باشگاه خود شود.»