سایت عصر ایران
با اینکه علی سعیدلو از کفاشیان خواسته است زمینه بازگشت پیروانی را به تیم امید فراهم کند، کفاشیان راضی به بازگشت او نیست.

کفاشیان می توانست این مربی را در تیم امید نگه دارد و حالا هم محال است که پیروانی دوباره به تیم امید برگردد، چون رییس فدراسیون فوتبال دنبال یک مربی متوسط از اروپا یا آمریکای جنوبی است تا امیدها را به دستش بسپارد.

این هفته هم تبانی می‌شود
روزنامه قدس

یک مقام آگاه خبر داده یکی از مربیان شاغل در لیگ برتر که در مراجع قضایی هم پرونده‌ای در مورد تخلفات مالی و تبانی علیه او تشکیل شده، قصد دارد در بازی این هفته تیمش هم‌چنین حرکتی را تکرار کند. این مربی بعد از اینکه مطمئن شده برای فصل آینده جایی در تیم ندارد، تصمیم گرفته از این راه پولی به جیب بزند.

ناصر نرو آتشفشان شده
روزنامه گل

علی پروین از اینکه شنیده این روزها حال ناصر حجازی بهتر شده و حتی رانندگی هم کرده، خیلی خوشحال است، اما از طرفی هم تصمیم ناصر خان برای سفر به اروپا علی آقا را نگران کرده و به این یار قدیمی هشدار داده که فعلا از سفر به اروپا منصرف شود چون شنیده که «این آتشفشانه همه چیز رو به هم ریخته و اوضاع خیلی خرابه».

جادوی آتشین آقای مدیرعامل
روزنامه خبرورزشی

آقای مدیرعاملی که سال پیش آنقدر دست به دامن جادوگر و رمال شد که سرمربی‌اش از تیم جدا شد، امسال هم در آستانه سقوط به یک دسته پایین‌تر، روش سابقش را پیش گرفته است. او قبل از بازی موی دست بازیکنان را می‌چیده و در ظرفی می‌سوزانده تا تیمش بازنده از زمین بیرون نیاید.