توقف مشکوک بارسلونا در داربی کاتالونیا
در اولین شب از هفته سی‌و‌سوم لالیگا اسپانیا، مردان گواردیولا با تساوی بدون گل متوقف شدند. بارسلونا، صدرنشین لالیگا در یک بازی تمام احساسی و حساس میهمان اسپانیول، تیم چهاردهم جدول بود که رسانه‌های اسپانیا این تساوی را مشکوک خواندند.

در دو بازی دیگر شنبه شب، سویا در خانه خود پذیرای اسپورتینگ خیخون بود و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. ویارئال هم میزبان اتلتیکومادرید بود و 2 بر یک به پیروزی رسید.

شکست چلسی در داربی لندن
تیم فوتبال چلسی در دیدار هفته سی‌وپنجم لیگ برتر مغلوب تاتنهام شد تا منچستریونایتد برای قهرمانی امیدوار شود.
شنبه شب در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین و در حضور 35 هزار تماشاگر، تاتنهام موفق شد انتقام باخت 3 بر صفر بازی رفت را بگیرد و 2 بر یک چلسی را مغلوب کند. منچستریونایتد هم در ورزشگاه سیتی‌آو، در حالی که میهمان منچسترسیتی بود، با گل پل اسکولز در دقیقه 93 پیروز شد و ضمن تکرار برد در داربی، بار دیگر فاصله خود را با صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد.

یاوری: تاج خواست با پیروانی صحبت کنم
سرمربی شاهین بوشهر با تکذیب خبر حضورش در تیم امید گفت: نایب‌رییس فدراسیون فوتبال از من خواست با پیروانی برای بازگشت دوباره صحبت کنم. محمود یاوری درباره اینکه گفته می‌شود در جلسه با کفاشیان و تاج برای حضور در تیم امید با وی صحبت‌هایی شده است، تاکید کرد: اصلا این طور نیست.
شایسته‌ترین و بهترین گزینه برای تیم امید آقای پیروانی است.

تذکر کتبی AFC به بازیکنان خاطی ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با ارسال نامه‌هایی به بازیکنان ۴ باشگاه استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و مس کرمان تذکر داد. به محسن مسلمان و قاسم حدادی فر، به دلیل تکل بی‌پروا، تذکر داده شد و از این دو بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند. همچنین AFC به حنیف عمران‌زاده به دلیل دور کردن توپ، حسین کاظمی ‌به دلیل تکل بی‌پروا، فابیو جانواریو به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی و آرش برهانی به دلیل گول زدن داور تذکر داد و از این بازیکنان خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند. همچنین احسان حاج صفی به دلیل دور کردن توپ، احمد جمشیدیان به دلیل تکل بی پروا و ابراهیم توره به دلیل هل دادن حریف تذکر گرفتند.