فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاسیس می‌شود

به‌زودی از سوی سازمان تربیت بدنی فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تحت پوشش قراردادن برخی از ورزش‌هایی که ماهیت قهرمانی دارند تاسیس و آغاز به کار می‌کند. راگبی، کریکت‌، دراگون بت‌، اسکی روی آب و انجمن‌های ورزش‌های هوایی‌، از جمله رشته‌‌هایی هستند که تحت پوشش این فدراسیون جدید التاسیس قرار می‌گیرند.

۲۲ ورزشکار پاکند

مدیران آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه به دست آمده از آنالیزهای انجام شده روی تست ورزشکاران ایرانی والیبال، تنیس و بسکتبال را منفی اعلام کردند. پزشکان و متخصصان آزمایشگاه کلن آلمان ضمن اعلام نتیجه منفی این ۲۲ تست دوپینگ اعلام کرده‎اند که بررسی‌ها روی ۱۳ نمونه دیگر از سوی نادو ایران ادامه دارد. این نمونه‎گیری‌ها مربوط به رشته‎های بسکتبال و دوچرخه سواری است.

درخواست فدراسیون کاراته از کشورهای مسلمان

فدراسیون کاراته ایران با ارسال نامه‌ای به کشورهای اسلامی خواستار حمایت از پوشش اسلامی بانوان در رقابت‌های بین‌المللی شد. در این نامه از فدراسیون‌های کاراته این کشورها خواسته شده برای احترام به ورزشکاران زن مسلمان، حامی بودنشان را از شرکت بانوان محجبه در رقابت‌های آسیایی کاراته جوانان و نوجوانان اعلام کنند.

جایگاه‌های ۲۳ و ۵۵ دنیا برای تیراندازان ایران

در نخستین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی در بخش بانوان در رشته تپانچه ۲۵ متر زینب رمضانی با ثبت رکورد ۲۷۸ امتیاز در رده ۲۳ جهان قرار گرفت و فاطمه حسینی دیگر نماینده ایران با دریافت ۲۷۳ امتیاز مکان ۵۵ جهان را به خود اختصاص داد.

استعفای دبیر فدراسیون بوکس پذیرفته شد

احمد ناطق نوری، رییس فدراسیون بوکس، با استعفای فریبرز شمس، دبیر این فدراسیون موافقت کرد. شمس هفته گذشته به دلیل مشغله فراوان کاری و مشکلات خانوادگی، از سمت خود استعفا کرد که با استعفای وی موافقت نشده بود. شمس که به عنوان عضو روابط عمومی کنفدراسیون بوکس آسیا راهی باکو شده است پس از بازگشت از باکو رسما به کار خود در فدراسیون بوکس پایان می دهد.