برای موفقیت تراکتورسازی هر کاری می‌کنم

کریم باقری کاپیتان متعصب تیم پرسپولیس در بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز پس از ۱۶ سال مقابل تیم سابقش قرار گرفت. کریم که در نیمه اول نیمکت نشین بود، از محبوب‌ترین ورزشکاران آذری ایران هم هست. او درباره این بازی، پرسپولیس و ادامه دوران بازیگریش صحبت‌هایی داشته که گزیده اش را می‌خوانید:

* خیلی خوشحال بودم که برگشتم به شهرم و بازی می‌کنم و خدا را شکر که بازی خوبی بود.

* من با پرسپولیس قرارداد دارم و همیشه گفته‌ام تصمیمم این است که فوتبالم را در پرسپولیس به پایان برسانم. با این اوصاف هر کاری که از دستم برآید، برای موفقیت تراکتورسازی انجام خواهم داد. امیدوارم هواداران و فوتبال دوستان خوب تبریزی و آذری زبانان از صحبت‌های من ناراحت نشوند.

* شعارهایی در تبریز علیه پرسپولیس شنیده می‌شد که غیر متعارف بود. من امیدوارم تمام طرفداران تراکتورسازی که با این عظمت به ورزشگاه می‌آیند و تا به امروز خودشان را به خوبی نشان داده‌اند، این چند جمله را از شعارهایشان حذف کنند؛ چون تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر از تراکتورسازی و پرسپولیس گرفته تا سایر تیم‌ها همگی ایرانی هستند. این شعارها در حد و شان فوتبال دوستان آذربایجانی نیست. البته توجه داشته باشید که اگر به همه جای ایران بروید تعداد معدودی هستند که در ورزشگاه‌ها سعی می‌کنند جملاتی را خلاف نظر دیگران بر زبان بیاورند.