روزنامه خراسان
درحالی که غیبت‌های اخیر محمد سعید نفریه در جلسات هیات مدیره استقلال این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخته بود که او به‌زودی از جمع هیات مدیره جدا می‌شد، ...

نفریه در جشن صعود استقلال هم شرکت نکرد تا شایعات قوت بگیرد، اما او گفته اسباب‌کشی منزلش با این جشن همزمان شده و او نتوانسته در این مراسم حاضر شود.

مس مورد منشوری دارد
روزنامه گل

لوکا بوناچیچ که از سوال پرسیدن در مورد عصبانیت‌اش هم عصبانی می شود، موردی را افشا کرده که می تواند سوژه جدیدی برای طرفداران منشور اخلاقی باشد. لوکا ادعا کرده در امارات موقع پرداخت صورتحساب هتل، به او پرینت داده‌اند که بازیکن تیمش شب مسابقه سفارش «نوشیدنی غیرمجاز» داده است. این بوده که لوکا آنجا هم از کوره در رفته است.

بدقولی علی‌آبادی و دلخوری سعیدلو
سایت عصر ایران

اختلاف سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در حالی روز به روز بیشتر می شود که گفته می‌شود دلیل اصلی آن بدقولی محمد علی آبادی است. او قرار بود روز 8 فروردین استعفا دهد و برای همیشه کمیته ملی المپیک را ترک کند، اما چنین تصمیمی را اجرایی نکرد و همین موضوع باعث دلخوری سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی شده است.

قطبی از دومنک هم گران‌تر است
روزنامه خبرورزشی

افشین قطبی هفدهمین مربی گران دنیا است و برای در اختیار گرفتن این عنوان، ریمون دومنک را که با 720 هزار دلار روی نیمکت تیم ملی فرانسه می‌نشیند هم پشت سر گذاشته است. قطبی هنوزکاری نکرده که نشان بدهد ارزش مبلغ 850 هزار دلاری قراردادش را دارد. این مقدار پول از مبلغ قرارداد نیمی از مربیانی که تیم‌هایشان را به جام جهانی برده‌اند هم بیشتر است.