یک مدال به مدال‌های «لیلا ابراهیمی» اضافه شد

با مثبت شدن آزمایش دوپینگ دونده زن قزاقستان، یک مدال آسیایی دیگر به جمع مدال‌های لیلا ابراهیمی اضافه شد. در ماده ۱۵۰۰ متر لیلا ابراهیمی پس از این دونده قزاق در مکان چهارم قرار گرفته بود که بر اساس این اتفاق، مدال برنز به ابراهیمی می‌رسد. همچنین این دونده زن کشور قزاقستان در ماده ۳ هزار متر با یک پله بالاتر از لیلا ابراهیمی به مدال نقره رسیده بود که هم‌اکنون مدال برنز ابراهیمی تبدیل به مدال نقره در ۳ هزار متر خواهد شد. در ماده ۴۰۰ متر زنان هم پس از مثبت شدن آزمایش دونده سوریه‌ای، مریم طوسی از ایران با یک پله صعود در مکان پنجم آسیا می ایستد. احکام و مدال‌های این ورزشکاران پس از تایید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به فدراسیون ایران می‌آید.

ساحلی‎بازان در تور آسیا - اقیانوسیه شرکت می‎کنند

تیم بانک کشاورزی به عنوان نماینده ایران امروز برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه عازم اندونزی می‌شود. رضا نائینی و رحمان رئوفی ترکیب تیم بانک کشاورزی را در مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه اندونزی تشکیل می‌دهند. این بازیکنان با هدایت مسعود آرمات در این مسابقات شرکت می‌کنند. رقابت‌های والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه اندونزی طی روزهای ۱ تا ۴ اردیبهشت‌ماه در جزیره «باتام» این کشور برگزار می‏شود. نائینی و رئوفی که در دوره پیشین این مسابقات نیز شرکت کرده بودند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند. برای مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه اندونزی ۱۶ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

دانشگاه آزاد فینالیست شد

تیم دانشگاه آزاد با شکست تیم نخست نیوزلند به دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه در تایلند راه یافت. در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه که در شهر «سان خولا» تایلند جریان دارد، صبح دیروز تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم نخست نیوزلند صاحب برتری شد و به دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد. در دیدار همزمان این مرحله از مسابقات نیز تیم اندونزی یک در دیدار مقابل تیم دوم تایلند پیروزی را از آن خود کرد و به عنوان دیگر فینالیست مسابقات معرفی شد.

فیلا دیگر با پسته و قالیچه خوشحال نمی‌شود

یک شرکت آذربایجانی با قراردادی چهار ساله، اسپانسر فدراسیون جهانی کشتی شد. یک شرکت چندمنظوره اقتصادی آذربایجان که شامل چند مجموعه همکاری‌های اقتصادی می‌شود، به عنوان بزرگترین اسپانسر فیلا قرارداد امضا کرد.

«آتا هولدینگ» موظف شده در طول چهار سال مبلغ ۷ میلیون دلار را به عنوان اسپانسر به فدراسیون جهانی کشتی پرداخت کند که این رقم یک رکورد محسوب می‌شود. بنابراین از این پس دیگر نباید از رقم خوردن مسائل کشتی به سود آذری‌ها چندان تعجب کرد و به نظر می‌رسد روسیه هم در جلب رضایت فیلا دیگر یارای مقابله با آذربایجان را نخواهد داشت. به نظر می‌رسد از این پس نظر فدراسیون جهانی کشتی با حمایت های مختصر جلب نخواهد شد و ایرانی ها هم دیگر مانند گذشته نخواهند توانست با چند کیلو پسته یا قالیچه و تابلو فرش مارتینتی را خوشحال کنند.