طالب‌لو: در پایان لیگ، تصمیم نهایی را می‌گیرم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود فصل آینده پیراهن قرمز را بر تن خواهید کرد، اظهار کرد: بازیکن آزاد از هر تیمی می‌تواند پیشنهاد داشته باشد. من هم بازیکن آزاد هستم و می‌توانم از هر تیمی پیشنهاد داشته باشم. وی ادامه داد: در حال حاضر همه تمرکزم بر روی تیم است و تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذارم. طالب‌لو در پایان اضافه کرد: چهار، پنج بازی دیگر در خدمت استقلال خواهم بود و پس از آن تصمیم نهایی را برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام خواهم گرفت.

شکایت کریس رونالدو از شبکه Telecinco

کریستیانو رونالدو از یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی به دلیل دروغ پراکنی، شکایت کرد. گران قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان در پی گزارش شبکه تلویزیونی Telecinco قصد دارد مدیران این شبکه را به دادگاه بکشاند. این شبکه در گزارشی عنوان کرده بود که رونالدو با چندین همبازی خود شب پیش از رقابت حساس ال‌کلاسیکو میان تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، به خوشگذرانی مشغول بوده است. رونالدو با رد ادعاهای این شبکه عنوان کرد: این گفته حتی ذره‌ای هم حقیقت ندارد. به دلیل شدت انتقادها،‌ از وکلایم خواسته‌ام تا ترتیبی بدهند که حقیقت روشن شود و مسوولان این شبکه، بر اساس قوانین قضایی، جریمه خواهند شد. شبکه تلویزیونی Telecinco به گروه رسانه‌ای مدیا ست تعلق دارد که از آن سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا است.

حضور حجازی در رختکن استقلالی‌ها

ناصر حجازی اسطوره آبی‌ها روز چهارشنبه یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی حاضر شد و مورد تشویق شدید هواداران استقلال قرار گرفت. او که با حضور در رختکن استقلالی‌ها به آنها روحیه داد، اخبار تازه‌ای از بهبود سلامت خود را به اطلاع بازیکنان رساند. آخرین اخبار، حاکی از آن است که حجازی آخرین مراحل بهبود را پشت سرگذاشته و سم‌زدایی از ریه او نیز به خوبی انجام شده است. پزشک وی هم از شرایط حجازی راضی است و او می‌تواند به خارج از کشور هم مسافرت کند. حجازی که همچنان مدیرفنی تیم دی استرداست، نگران وضعیت این تیم در لیگ اسلواکی است. چرا که شرایط این باشگاه اصلا خوب نیست و آنها با شکست‌های متوالی تا نزدیکی منطقه سقوط پایین آمده‌اند.

فوتبال بلژیک در بهت استعفای ادوکات

دیک ادوکات از هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک کناره‌گیری کرد. این مربی ۶۲ ساله هلندی از گزینه‌های جدید مربیگری در تیم‌های ملی فوتبال روسیه و هلند به شمار می‌آید. فدراسیون فوتبال بلژیک اعلام کرد: این فدراسیون از این تصمیم شگفت‌زده شده است و تنها زمانی در این باره اظهارنظر می‌کند که تمامی موارد را بررسی کرده باشد.