۲۵۰ میلیون دلار درآمد از دیدار بارسلونا ـ رئال

به گزارش شبکه‌های مختلف تلویزیونی الجزیره اسپورت، دولت قطر با استفاده از موقعیت پربیننده دیدار مهم تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در لالیگای اسپانیا، به تبلیغات گسترده برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ دست زد. دولت قطر که در اولین مرحله تبلیغات خود برای کسب میزبانی جام جهانی سال ۲۰۲۲ میلادی ۳۵۰ میلیون دلار اختصاص داده است، با پرداخت مبالغ هنگفت و با استفاده از تجربیات فرانک دیبوئر هلندی، بازیکن سابق تیم بارسلونای اسپانیا، با توجه به مخاطب گسترده دیدار سنتی ال کلاسیکو تبلیغات مستمر دور زمین این دیدار را به خود اختصاص داده بود. گفته می‌شود، دیدار شنبه شب تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب لالیگا در بخش تبلیغات و حق پخش تلویزیونی بیش از ۲۵۰ میلیون دلار نصیب منابع اسپانیایی و باشگاه رئال مادرید و بارسلونا کرده است.

نیمه‌ نخست خرداد، پایان فصل فوتبال ایران

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: سعی می‌کنیم تا نیمه نخست خرداد رقابت‌های لیگ برتر و همچنین جام حذفی باشگاه‌های ایران به پایان برسد. عزیز محمدی گفت‌: تاریخ نهایی با توجه به صعود تیم‌ها به دور پایانی و همچنین سایر رقابت‌ها اعلام خواهد شد. آنچه بدیهی است، آن است که سازمان لیگ سعی می‌کند تا نیمه نخست خرداد رقابت‌های لیگ و جام حذفی را به پایان برساند؛ ضمن آنکه با توجه به غیرهمشهری‌ بودن ۴ تیم حاضر در دور نیمه نهایی جام حذفی، فینال این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

کفاشیان: قطعا «قطبی» تا پایان جام ملت‌ها سرمربی است

علی سعیدلو در نشستی با علی کفاشیان با تاکید بر سامان یافتن شرایط کنونی فوتبال ایران، دقت نظر فدراسیون در برگزاری دیدارهای پایانی لیگ برتر، دسته یک و هم‌چنین تعیین تکلیف کادر‌های فنی فوتبال ملی را خواستار شد. کفاشیان هم‌ با اشاره به وضعیت تیم ملی بزرگسالان یادآور شد: نشستی با افشین قطبی برگزار شده که طی آن فدراسیون فوتبال از قطبی حمایت کامل کرده و به او اطمینان کامل داده‌ایم که تا جام ملت‌های ۲۰۱۱ وی سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.