جدال دوغول فوتبال جهان در ال کلاسیکو

جدیدترین نسخه ال کلاسیکو شنبه شب ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران اکران خواهد شد. بارسلونا شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در حالی میهمان رئال مادرید است که می‏خواهد صدرنشینی را از چنگ رقیب دیرینه‏اش در آورد. شاید قهرمان فصل‌جاری رقابت‌های لالیگا در پایان دیدارهای شنبه شب و ال کلاسیکو تعیین شود. نیمه شب امشب بار دیگر در فوتبال اسپانیا وضعیت اضطراری حکمفرما خواهد بود. ال کلاسیکو،‌ دوئل دشمنان دیرینه یعنی رئال مادرید و بارسلونا برگزار می‌شود. دیداری که باعث خواهد شد تا بسیاری از هواداران فوتبال دو تیم در اسپانیا و شاید تمام دنیا تا پاسی از شب بیدار بمانند. ال کلاسیکویی که شاید با تمامی رقابت‌های برگزار شده قبلی‌اش متفاوت باشد. دو تیم در حالی به چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پای می‌گذارند که با هم، هم امتیاز هستند و تنها تفاضل گل باعث شده است تا قوهای سپید مادریدی صدرنشین جدول رقابت‌ها باشند.

۴۰ روز محرومیت و ۱۷۵۰ یورو جریمه برای کاستا

درگیری فیزیکی بازیکن سرشناس اسبق فوتبال پرتغال با مدیر ورزشی تیم براگا باعث محرومیت چند ‌هفته‌ای و جریمه نقدی شد.مانوئل روی کاستا از سوی کمیسیون ویژه اتحادیه لیگ کشورش به ۴۰ روز محرومیت و دوری از میادین ورزش محروم شد. وی که پس از خاتمه فعالیت ورزشی در سال ۲۰۰۸، به عنوان مدیر ورزشی بنفیکا لیسبون فعالیت می‌کند، در پایان مسابقه تیمش با براگا از هفته بیست و چهارم لیگ این کشور با ژائو پریرا گومز درگیری فیزیکی پیدا کرد که این امر از چشم اتحادیه دور نماند. در عین حال کاستا ۳۸ ساله مجبور به پرداخت جریمه نقدی ۱۷۵۰ یورویی نیز شد.

محرومیت لیدرهای پرسپولیس تا اطلاع ثانوی

دیدار دو تیم پیروزی تهران و سایپا کرج در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پیروزی تخلفاتی صورت گرفت. فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلفات تماشاگران تیم پیروزی مبنی بر فحاشی و توهین به داور و بازیکنان تیم سایپا، تیم پیروزی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کلیه لیدرهای تیم پیروزی تهران با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی حق حضور در هیچ یک از مسابقات پیروزی را ندارند و در صورت تکرار تخلف تماشاگران، بازی‌های خانگی پیروزی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

ذوب آهن وصبا در نیمه نهایی جام حذفی

ذوب آهن اصفهان با حذف استیل آذین در مرحله یک چهارم نهایی برای ششمین بار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافت. این تیم در ضربات پنالتی از سد استیل آذین تهران گذشت و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد. تیم صبای قم نیز با پیروزی مقابل مس کرمان به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت و حریف پرسپولیس شد.