احضارمسوولان فوتبال به مجلس

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از حضور مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در مجلس برای پاسخگویی درباره تیم امید و تراکتورسازی خبر داد. علیرضا دهقان گفت‌: واقعا نمی‌دانم فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک چه برخوردی کردند که آقای پیروانی چنین تصمیمی گرفت. مطمئنا هم مسوولان فدراسیون فوتبال و هم اعضای کمیته ملی المپیک باید در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشند. وی در خصوص تصمیم مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در دیدار با ابومسلم مبنی بر ترک زمین عنوان کرد: تعجب من این است کسی دستور بیرون کشیدن تیمش را می‌دهد که خودش عضو هیات رییسه فدراسیون است. هیچ توجیهی برای این مساله وجود ندارد و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی باید پاسخگو باشد. بیرون کشیدن تیم از زمین فرهنگ غلطی است که آقایان با یک جریمه ۱۰ میلیونی آن را باب می‌کنند.

شکایت تراکتورسازی از عنایت به دادسرا

درپی ادعاهای مطرح شده از سوی عنایت، رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: این ادعاها به خاطر سرپوش گذاشتن روی ضعف‌های داوری مطرح می‌شود. ناصر شفق، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ادعای تبانی در حالی مطرح می‌شود که آنها می‌خواهند روی ضعف کمیته داوران سرپوش بگذارند. کمیته داوران هم‌اکنون به خاطر ضعف زیر فشار زیادی است. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی از «عنایت» به خاطر مطرح کردن چنین موضوعاتی به کمیته انضباطی فدراسیون و دادسرا شکایت کرده است، خاطرنشان کرد: ادعاهای عنایت، افترا و تهمت به باشگاه تراکتورسازی است. به همین منظور به دادسرا شکایت کرده‌ایم. وی نشر اکاذیب کرده و باید در مراکز صالحه در این خصوص جواب دهد. به کمیته انضباطی فدراسیون هم شکایت کردیم تا از آن طرف هم احقاق حق کنیم.

دوستی مهر استعفای خودرا تکذیب کرد

علی دوستی مهر، سرمربی تیم جوانان ایران هرگونه استعفا یا خروج از هدایت تیم ملی را رد و تاکید کرد که هیچ مشکلی ندارد و به عشق فوتبال همواره برای این فوتبال تلاش کرده و خواهد کرد. پس از دور تازه استعفاها و برکناری در فدراسیون فوتبال، این‌بار نوبت تیم‌های پایه فوتبال رسید تا حرف و حدیث‌ها در مورد استعفا یا برکناری مربیان این تیم‌ها مطرح شود، در تازه‌ترین این اظهارات بحث استعفای «علی دوستی مهر» سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال ایران رسانه‌ای شده است. موضوعی که شخص دوستی بر رد صریح آن تاکید دارد این است که هیچ بحثی در مورد قطع همکاری‌اش با تیم ملی مطرح نیست.

روبرتو باجو در رختکن بارسا

پپ گواردیولا، مربی بارسلونا به روبرتو باجو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا اجازه داد تا در پایان دیدار سه‌شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که میان دوتیم آرسنال و بارسلونا برگزار شد، به صحبت کردن با شاگردانش بپردازد. گواردیولا گفت: «بسیار خوشحالم که روبرتو باجو برای تماشای بازی ما به اینجا آمده است. او یکی از دوستان صمیمی من است و در رختکن تیم بابازیکنان تیم ما صحبت کرد. او به خوبی می داند که بارسلونا خانه او نیز هست.» باجو برای مدتی در تیم برشیا، درکنار پپ گواردیولا توپ می‌زد. او یکی از تحسین کنندگان فوتبال لیونل مسی است و در حقیقت بیش از هر دلیل دیگری برای تماشای بازی مسی به بارسلونا سفر کرده بود.