نصیرزاده: تراکتورسازی جریمه می‌شود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درمورد ترک زمین بازی از سوی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم با جریمه نقدی مواجه می‌شود و احتمال دارد که فرد دستور دهنده ترک زمین ۳ تا ۶ ماه نیز محرومیت در انتظارش باشد. «هوشنگ نصیرزاده» در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی که مقابل ابومسلم بازی را نیمه‌کاره رها کرد، اظهارداشت: طبق بند ۶ از پاراگراف ب ماده ۲۴ آیین‌نامه انضباطی ترک زمین به انگیزه اعتراض به نحوه قضاوت داوری نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود تیم حریف است و این ۳ گل نیز برای تیم ابومسلم منظور خواهد شد.

شکست سنگین یاران نکونام و شجاعی

تیم فوتبال اوساسونا در هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه شب مقابل والنسیا قرار گرفت و در ادامه ناکامی‌های خود در لالیگا با نتیجه سنگین ۳-صفر شکست خورد تا وضعیت مناسبی نداشته باشد. اوساسونا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا بود و تیم میزبان با گل‌های خواکین و دیوید ویا (دو گل) به برتری رسید. در این دیدار جواد نکونام در ترکیب ثابت قرار داشت و در دقیقه ۸۷ جایش را به روپر داد. مسعود شجاعی هم نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۷۶ به جای پاندیانی وارد زمین شد.اوساسونا در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

سفر مدیران فوتبالی به اسپانیا

مدیران و مسوولان فوتبال کشورمان در سفر اسپانیا علاوه بر بازدید از چند باشگاه مطرح این کشور، دیدار تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا را از نزدیک تماشا خواهند کرد. دومین سفر خارجی مدیران فوتبال ایران به همت اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور اردیبهشت ماه سال‌جاری( ۸ الی ۱۳) به اسپانیا انجام خواهد شد. این گروه ۲۶ نفره روز هشتم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد اسپانیا ترک خواهند کرد. چهار برنامه اصلی محور این سفر است که شامل بازدید از فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازدید از باشگاه آتلتیکو مادرید، تماشای دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اوساسونا و بازدید از باشگاه رئال مادرید می‌شود.

قطعی شدن اردوی اروپایی برای تیم ملی

رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال از قطعی شدن یک اردوی اروپایی و دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی بزرگسالان در تابستان امسال خبر داد. عباس ترابیان گفت: براساس مذاکراتی که انجام دادیم قرار است در شهریورماه سال جاری دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی بزرگسالان در برنامه داشته باشیم که این دو بازی قطعی شده است. متاسفانه به دلیل آنکه اگر موضوع به مطبوعات کشیده شود ممکن است این برنامه‌ها به هم بخورد نمی‌توانم نام این دو کشور را بگویم، اما قطعا حریفانی هستند که در رنکینگ فیفا از تیم ایران رتبه‌های بهتری دارند. رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون، همچنین از برگزاری اردوی تدارکاتی دیگری برای تیم ملی بزرگسالان در تابستان امسال خبر داد و گفت: اردوی ۱۲-۱۰ روزه‌ای را در یکی از کمپ‌های اروپایی برای تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفتیم و آنجا نیز بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت، اما حریفان‌مان هنوز مشخص نیستند.