رادیک جام را در آمریکا نگه داشت

اندی رادیک برای دومین بار قهرمان رقابت‌های تنیس مسترز میامی شد. تنیس‌باز ‌٢٧ ساله آمریکایی یکشنبه با شکست توماس بردیچ توانست دومین بار پس از سال ‌٢٠٠٤ قهرمان رقابت‌های تنیس مسترز میامی بشود. در فینال رقابت‌های ‌٥/٤ میلیون دلاری میامی رادیک توانست حریف چک خود را با حساب ‌٢ بر صفر و با نتایج ‌٧ بر ‌٥ و ‌٦ بر ‌٤ از پیش رو بردارد. رادیک برای رسیدن به این عنوان از سد فدرر، مرد شماره یک تنیس جهان از سوئیس نیز گذشته بود. رقابت عصر یکشنبه رادیک - بردیچ هشتمین دوئل این دو تنیس‌باز بود که با ششمین برد رادیک نایب قهرمان رقابت‌های تنیس ویمبلدون همراه شد.

مربیان خاطی ۴ سال محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون پینگ‌پنگ در پی درگیری پیش آمده میان فواد کاسب و ابراهیم علیدخت سرمربیان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق ضمانت صادرات ایران رای نهایی را در خصوص تخلفات آنها صادر کرد. بر اساس تصمیم کمیته انضباطی، علیدخت به دلیل ایجاد زمینه درگیری لفظی، تحریک طرف مقابل به نقض قوانین و مقررات، فحاشی و انتساب الفاظ زشت و رکیک به طرف مقابل و نشر اکاذیب به ۲ سال محرومیت تعلیقی از مربیگری و پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کاسب هم به دلیل ایراد ضرب علیدخت و انتساب الفاظ زشت و رکیک به طرف مقابل به ۲ سال محرومیت تعلیقی از مربیگری و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به سابقه مثبت اخلاقی کاسب و علیدخت، کمیته انضباطی فدراسیون تصمیم گرفت محرومیت این دو مربی تعلیقی باشد.

سی و هفتمین شکست ممفیس در حضور حدادی

لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا(NBA)، بامداد دیروز با شکست ممفیس گریزلیز و ناکامی صدرنشینان کنفرانس‌های شرق و غرب پیگیری شد. تیم ممفیس در هفتاد و ششمین بازی خود، دیروز میهمان اورلاندو مجیک بود که در پایان ۱۰۷ بر ۹۲ نتیجه را واگذار کرد. حامد حدادی در این دیدار در مدت زمان حضور ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه‌ای خود، تنها یک ریباند را به نام خود ثبت کرد. در دیگر بازی‌های مهم، ۲ تیم لس‌آنجلس لیکرز و کلیولند کاوالیرز برابر حریفان خود شکست خوردند.

ایران میزبان مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک شد

برای نخستین بار میزبانی مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک در رشته بوکس به ایران سپرده شد. فدراسیون بین‌المللی بوکس آماتور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بوکس ایران اعلام کرده که ایران به عنوان یکی از میزبانان مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن انتخاب شده است. برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته بوکس درقاره آسیا سه مسابقه در نظر گرفته شده است که فدراسیون بین‌المللی میزبانی یکی از این سه مسابقه را به ایران داد.