گل‌ها: محمود آمنه در دقیقه چهار برای تیم راه‌آهن و محمد احمدپوری در دقایق ۷۵ و ۹۴ و مهدی نوری در دقیقه ۸۳ برای تیم شاهین

ورزشگاه: شهید بهشتی بوشهر، تماشاگر: ۱۲ هزارنفر

داور: هدایت‌الله مبینی

اخطار: احمدپوری (شاهین)، نورمحمدی، پاشایی (راه آهن)

راه آهن: مسعود همامی، ابوذر رحیمی، مجید نورمحمدی(۷۰ عیسی تراوره)، حسین پاشایی، علیرضا نورمحمدی، فرید عابدی، ابراهیم کریمی،‌میلاد زنیدپور، محمود آمنه، حامد نورمحمدی، ایمان حیدری(۵۷ میلاد میری)

سرمربی: مهدی تارتار

شاهین بوشهر: مجتبی روشن‌گر، رحمان‌رضایی، محسن ایران‌نژاد، محسن حمیدی، ایوان پتروویچ (۶۵ منصور تنهایی)، محمد احمدپوری، بهادر عبدی، ناصر شکورن، ابوساندی، مهدی نوری، جمال حق‌شناس، مهدی کیانی (۵۱ رضا سلیمانی)

سرمربی: محمود یاوری

شرح گل:

۱ـ صفر (راه آهن): حرکت پا به توپ محمود آمنه با عبور از مدافع مستقیم با یک ضربه روی پا دروازه شاهین را باز کرد.

۱ـ۱(شاهین): شوت محسن حمیدی در دقیقه ۷۴ با دفع ناقص مسعود همامی همراه شد که محمد احمدپوری توپ برگشتی را تبدیل به گل تساوی این بازی کرد.

۲ـ۱(شاهین ): مهدی نوری در دقیقه ۸۲ از فاصله ۳۰ متری اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ در قلب دروازه‌ راه‌آهن جای گرفت.

۳ـ۱(شاهین): پاس رو به بیرون منصور تنهایی در دقیقه ۲+۹۰ به محمد احمدپوری رسید که این بازیکن در شرایط تک به تک دروازه راه آهن را فرو ریخت.

اتفاق ویژه: راه‌آهن در ۱۵ دقیقه پایانی بازی تسلیم حملات پیاپی شاهین شد تا با توجه به سایر نتایج این هفته از پله ۱۲ به پله ۱۵جدول رده‌بندی سقوط کند.

بهترین بازیکن: احمدپوری، این بازیکن ضمن به ثمر رساندن یک گل بی‌هنگام برای تیمش و به ثمر رساندن گل تساوی شاهین نقش موثری داشت.