گل :سجاد فیض‌اللهی در دقیقه ۲۹

ورزشگاه: تختی، تماشاگر: ۶هزارنفر

داور: یدالله جهانبازی

اخطار: کمایی، بیژنی، ماهینی(استقلال)، حمودی، قدمی(فولاد)

اخراج: هادی خنیفر(استقلال)، مجیدی (فولاد) شرح بازی: در روزی که استقلال اهواز موقعیت‌های پرشماری برای گلزنی داشت و می‌توانست هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند، فولاد خوزستان با استفاده از حداقل موقعیت‌ها به یک پیروزی حساس و حیاتی دست پیدا کرد تا برای بقا امیدوارتر شود. فولاد با این بازی ۳۴ امتیازی شد و استقلال اهواز ۲۸ امتیازی باقی‌ماند. آنها در صورت رای کمیته انضباطی به سود ابومسلم،‌ این تیم را در فاصله یک امتیازی خود خواهند دید. حالا استقلال اهواز باتوجه به پیروزی تیم‌های فولاد، مس، پاس و شاهین تقریبا سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی کرده است. اما این بازی نکته مهم دیگری هم داشت، اینکه هواداران خوزستانی از دیدار امروز استقبال کمی را به عمل آوردند و این روندی است که از ابتدای فصل وجود داشته است.

شرح گل:

۱ـ صفر(فولاد): دقیقه ۳۰ غلامرضا رضایی در موقعیت مشکوک صاحب توپ شد و آن را بر روی ضربه استقلال فرستاد و ضربه سر آرام فیض‌اللهی از زیر دستان دروازه‌بان استقلال تبدیل به گل فولاد شد.

اتفاق ویژه: اعتراض شدید استقلالی‌ها به پنالتی گرفته نشده دقیقه ۲۰ روی اسماعیل شریفات تا بعد از پایان بازی نیز ادامه پیدا کرد و داور تحت محافظت نیروهای یگان ویژه از زمین بازی خارج شد و همچنین درگیری دو بازیکن از دو تیم بعد از سوت پایان بازی نیز حادثه‌ دیگری بود.

بهترین بازیکن: خالد شحیطاویی دروازه‌بان فولاد که بعد از مدت‌ها جانشین حسین آشنا بوده چنین موقعیت گلزنی را از استقلال اهواز گرفت تا مقابل تیم سابقش بهترین چهره بازی باشد.