گل‌ها: کاسترو(۵) مسلمان(۵۰) برای ذوب آهن، طهماسبی(۴۷)، مارسلو(۸۰) برای پیکان

ورزشگاه: فولادشهر، تماشاگر ۲هزارنفر

داور: شاهین حاج‌بابایی

اخطار: مسلمان، عشوری(ذوب آهن)، معمار(پیکان) شرح بازی: شاگردان ابراهیم‌زاده در دقیقه ۵ توسط ایگور کاسترو به گل رسیدند، اما در شروع مسابقه در نیمه دوم در دقیقه ۴۷ علی قربانی گل تساوی پیکان را زد. ذوبی‌ها که برای قهرمانی با سپاهان رقابت می‌کنند بر حملات خود در نیمه دوم افزودند و توانستند در دقیقه۵۲ توسط محسن مسلمان به گل برسند، اما پیکان در دقیقه ۹۰+۳ توسط کارلوس به گل تساوی رسید تا ذوب‌آهن نتواند از باخت سپاهان برای کم شدن فاصله امتیاز استفاده کند.

شرح گل:

۱ـ صفر(ذوب آهن): در دقیقه ۵ ضربه کرنر حسن اشجاری با عبور از مدافعین پیکان بر روی تیر دوم به ایگور کاسترو رسید و او با یک ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد.

۱ـ۱(پیکان): دقیقه ۴۷ سانتر محمد طهماسبی با شوت سرضرب علی قربانی به زاویه مخالف شهاب گردان بازی را به تساوی یک بر یک کشید.

۲ـ۱(ذوب آهن): دقیقه ۵۰ پاس در عمق بازیکن ذوب‌آهن به مسلمان رسید که او توپ را از کنار دستان غلامعلی‌زاد به گل برتری تیمش تبدیل کرد.

۲ـ۲(پیکان): بلوکه شدن توپ در درون محوطه جریمه، مارسلو بازیکن برزیلی پیکان را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه قیچی‌برگردان کارلوس که یکی از زیباترین گل‌های فصل خواهد بود حساب کار را در پایان تساوی کرد.

اتفاق ویژه: تیم امیر قلعه‌نویی این روزها آنقدر امتیاز از دست می‌دهد که اگر ذوب آهن اراده کند، قهرمانی دور از دسترس نباشد، اما مشکل اینجاست که ذوب آهن آنقدر خسته است که شاید توان گرفتن سپاهان را در این هفته‌ها ندارد.

بهترین بازیکن: کارلوس دراین بازی خود نشان داد که می‌تواند یک کاسترو دیگر در فوتبال ایران باشد.